Викия

Wrong Side of the Tracks

307статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Share

МІСІЯ
Wrong Side of the Tracks
Wrong.jpg
Смоук і Карл на станції Єдності.
Гра Grand Theft Auto: San Andreas
Видає Біг Смоук
Ціль Вбити 4 Вагосів
Провал Вагоси будуть жити
Наступна місія Just Business
Попередня місія Running Dog

Wrong Side of the Tracks — місія в Grand Theft Auto: San Andreas, яку видає Біг Смоук.

ПроходженняРедагувати

Дивимося ролик, де покажуть як продажні копи Френк Теппені і Пуласкі ідуть від будинку Біг Смоука. Після, напевно, неприємної розмови з ними, Смоук попросить відвезти його на залізничну станцію Unity Station. Як ввійдете в маркер, побачите, як члени ворожої банди Вагос, з якими, ризикну припустити, Смоук і хотів поговорити, помічають вас і стрибають на дах поїзду.

Завдання Карла і Смоука - застрибнути на поруч стоячий мотоцикл, наздогнати потяг і збити з даху локомотива всіх стоячих на ньому (а саме чотирьох) ворогів. Просте завдання? Хіба що на перший погляд! Від гравця тут залежить зовсім небагато, а от Смоук своєї "влучністю" просто шокує! Таке відчуття виникло, що у нього косоокість! Потрапляє в ціль, в кращому випадку, до 15% всіх куль, що він висаджує чергою з автомата! Ця місія завдяки даним фактом стає дійсно складною, особливо, як для початку гри. Але якщо розібратися, то можна знайти вихід із ситуації. По-перше, головна і єдина задача Карла в цій місії - просто вести мотоцикл, не звертаючи уваги ні на що більше. Перша перешкода на вашому шляху - стоїть прямо на переїзді машина (і додумався ж її господар, де поставити транспортний засіб!), Яку поїзд зіб'є і навіть не помітить, через що тачка негайно вибухне і відлетить далеко в сторону. Але якщо ви будете на переїзді їхати ближче до боку тепловоза, то ця аварія наших героїв ніяк чи не зачепить. Інші перешкоди - куди більш серйозні. Це два зустрічних поїзди. І якщо з першим все просто, то з другим - не зовсім. Можна або щільно притиснутися до боку локомотива, за яким ми слідуємо, а можна об'їхати по невеликій височині праворуч. Що в першому випадку, що в другому, доведеться втратити дорогоцінний час. Ще як варіант - можна і випередити потяг з Вагос, але це і важко, і невиправдано ризиковано. Ще варто зауважити - поїзд в повороті втрачає набагато менше швидкості, ніж мотоцикл. Те ж саме можна сказати і про невеликі підйомах. Тому будьте уважні. Після успішного розстрілу всіх мішеней, відвезіть Смоук додому для закінчення цієї місії.

СекретиРедагувати

  • Рекомендую їхати не просто за поїздом, а дещо правіше, тоді Смоук почне частіше потрапляти у ціль.
  • Можна спробувати обігнати потяг і декілька разів у машиніста із снайперської винтівки (обережно машиніст живучий), а потім спокійно порозтрілювати вагосів.

Випадкова вікі