Викия

Tagging Up Turf

307статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Share

Tagging Up Turf- третя (якщо рахувати то четверта) по рахунку місія в грі Grand Theft Auto: San Andreas .

МІСІЯ
Tagging Up Turf
Tagging.png
Смоук і Світ грають у баскетбол.
Гра Grand Theft Auto: San Andreas .
Видає Світ
Ціль Зафарбувати декілька графіті
Місце Лос-Сантос:

Айдлвуд і Східний Лос-Сантос

Провал Смерть гравця,

Арешт гравця, Вибух авто Світа

Нагорода 200 $
Попередня місія Ryder

Опис Редагувати

Сюжет Редагувати

Світ вважає, що пора вже нарешті відбити рідну територію, яку нині контролюють інші угруповання.Банда Феміліс у дуже скрутному становищі , щоб не занепадати Світ вирішив хоть щось зробити.

Опис дій Редагувати

Сідайте до нього в машину і їдьте до першої точки, зазначеної на радарі. По приїзду на місце, Світ покаже, як потрібно замальовувати графіті. Два малюнки доведеться вже замалювати самому. Після сідайте в машину і їдьте в Східний Лос-Сантос, до зазначеної точки. А вже там доведеться вперше активно захищатися від нападників ворогів. Копи не оцінять ваше мистецтво, а ворожі банди воліють милуватися саме на свої графіті, а не замальовані вами. І тих, і інших в цій місії вистачає. Гра надасть вам вибір - можна дочекатися, поки вони не зникнуть з екрану, після зафарбовувати, або ж можна все робити напролом. Фарбою можна бризкати в обличчя ворогам, тільки от копам не раджу, швидко збільшиться рівень вашого розшуку. Всього в цьому районі є чотири графіті, хоч в ролику нам покажуть тільки три. З першим все просто. За друге доведеться побризкати фарбою в обличчя членів банди Баллас. Може з'явитися поліція, але якщо діяти досить швидко, то вдасться втекти, перш ніж копи і вороги зрозуміють, в чому справа. Третє графіті знаходиться на другому поверсі будівлі, яка знаходиться через дорогу від другого графіті. Четверте ж ролик не покаже, зате покаже радар. Як зарисуєте все, забирайтеся , під'їхала машину Світа, і їдьте додому. До слова. Ви можете розшукати всі 100 графіті в Лос Сантосі. У цій місії балончик буде наповнений нескінченним запасом фарби, так що бігати за нею не доведеться. Якщо захочете замалювати пізніше, то фарбу можна знайти на другому поверсі будинку Карла.

Цілі Редагувати

  1. Під"їхати до району Айдлвуд
  2. Зафарбувати 2 графіті у районі.
  3. Під"їхати у район Східний Лос-Сантос
  4. Зафарбувати два графіті.
  5. Повернутися додому

Винагорода Редагувати

  • $ 200,
  • respect +
  • балончик з фарбою
  • можливість зафарбовувати чужі графіті.

Випадкова вікі