FANDOM

ТРАНСПОРТ
Stallion
Stallion-GTA3-front.jpg
Stallion в Grand Theft Auto III
Клас (GTA V) Маслкари
Тип транспорту Громадянський транспорт
Місткість 2 людини
З'являється у GTA 1
GTA III
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Liberty City Stories
GTA Vice City Stories
GTA IV
GTA TLaD
GTA TBoGT
GTA Chinatown Wars
GTA V
Виробник Classique (GTA IV)
Vapid (GTA CW, DS)
Declasse (GTA V)
Ціна 15 200 $ (GTA SA) (Exports and Imports)
71 000 $ (GTA Online) (www.southernsanandreassuperautos.com)

Declasse Stallion - маслкар, присутній майже в кожній грі Grand Theft Auto.

ОписРедагувати

Stallion вперше з'являється у GTA 1 і з'являється там як купе і один з найшвидших автомобілів, але не з'явився в GTA London і GTA 2. Автомобіль має двигун V8 і задній привід. В GTA III існував альтернативний варіант Stallion'а. Під назвою Diablo Stallion, цей автомобіль використовувався бандою Діяблос. В GTA San Andreas Stallion також використовувався, як машина банд, але вже не змінений.

ДизайнРедагувати

У GTA 1 Stallion ґрунтується на Pontiac GTO.

У всесвіті 3D, Stallion ґрунтується на 1968 - 1974 Chevy Nova, але решітка схожа на решітку 1969/1970 Cutlass (також на решітку Oldsmobile 442) (і виглядає як Oldsmobile Omega), і багажник схожий на багажник '70-'72 Cutlasses (однак це очевидно в GTA San Andreas).

У GTA IV, Stallion проводиться маркою Classique і стало набагато більше Pony. Решітка ліхтарі практично не змінюються, але шасі змінюється, що схоже на шасі 1968-69 Oldsmobile Cutlasses і ліхтарі схожі на ліхтарі 1970 Plymouth Hemi Barracuda's. Але аггресивнsсть на дорогах сильно збільшилася, лінії схожі на лінії 1970-1972 Oldsmobile Cutlasses; Задня частина виглядає також як і 1971 or '72 Cutlass (Бампер такий же як і у "OLDSMOBILE") з додатковими фарами. Фари оточені як у '68 Cutlass. Його двигун 347ci (5.6 л) V8. Також він з'явився разом з Clover в GTA San Andreas, який також схожий на прототипи Stallion.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі