Fandom

Сан-Фієрро Ріфа

Перенаправлено з San Fierro Rifa

686статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
УГРУПОВАННЯ
Сан-Фієрро Ріфа
Ігри GTA San Andreas
Розташування Доерті

Ґарсія
Кінґс
Баттері-Пойнт

Лідер Ті-Боун Мендез
Тип Латиноамериканська вулична банда
Вороги Varrios Los Aztecas

Da Nang Boys
San Fierro Triads

Зв'язки Біґ Смоук

Баллас
Ваґос
Російська мафія
Синдикат Локо

Кольори Бірюзовий
Транспорт Blade

Stallion
Sabre

Зброя Пістолет

Tec-9 (під час місії Pier 69)
M4 (під час місії End of the Line)

Прикриття Jizzy's Pleasure Domes

Рифа з Сан-Фієрро (англ. San Fierro Rifa) — латиноамериканська банда, що базується в Сан-Фієрро. Тісно співпрацює з Балласами і Ваґос в наркобізнесі. San Fierro Rifa співпрацює і з Синдикатом Локо, так як їх лідер Ті-Бон Мендес один з членів синдикату. Rifa ненавиділа мексиканські і латинські банди в Лос-Сантосі, до тих пір поки не вступила в наркобізнес з Ваґос. Ворогами Рифи є інші банди, які знаходяться в Сан-Фієрро: це тріади і в'єтнамська банда хлопці Дананга.

Незважаючи на те, що відомі випадки зіткнень Рифи і Grove Street Families, до Сі-Джея вони ставляться більш-менш нейтрально. Хоча якщо гравець почне по них стріляти, вони можуть почати стріляти у відповідь, але в більшості випадків вони боязкі і, коли гравець атакує їх, вони просто тікають.

Кольори банди Rifa нагадує кольору Varrios Los Aztecas, але це не означає що вони друзі. Rifa і Varrios Los Aztecas є найлютішими ворогами. У банді зустрічаються три різних члена:
1. Перший бандит носить окуляри, білий капелюх, бандану, чорні штани з підтяжками, чорні туфлі і татуювання на тілі.
2. Другий бандит носить чорні окуляри, чорний жилет, бандану, сині джинси, коричневі черевики і татуювання.
3. Третій бандит носить синю футболку з коміром, бандану, підтяжки, чорні штани і туфлі.

Навіть після смерті свого лідера банда продовжує контролювати деякі частини Сан-Фієрро, а також вони зустрічалися в нарколабораторії Біґ Смоук.

ГалереяРедагувати

ГраффітіРедагувати

Випадкова вікі