Викия

San Fierro Rifa

307статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Share

УГРУПОВАННЯ
San Fierro Rifa
Garcia rifa.jpg
Ігри: GTA San Andreas
Розташування: Доерті

Ґарсія
Кінґс
Баттері-Пойнт

Лідер: Ті-Боун Мендез
Тип: Латиноамериканська вулична банда
Вороги: Varrios Los Aztecas

Da Nang Boys
San Fierro Triads

Зв'язки: Біґ Смоук

Баллас
Ваґос
Російська мафія
Синдикат Локо

Кольори: Бірюзовий
Транспорт: Blade

Stallion
Sabre

Зброя: Пістолет

Tec-9 (під час місії Pier 69)
M4 (під час місії End of the Line)

Прикриття: Jizzy's Pleasure Domes

Рифа з Сан-Фієрро (англ. San Fierro Rifa) — латиноамериканська банда, що базується в Сан-Фієрро. Тісно співпрацює з Балласами і Ваґос в наркобізнесі. San Fierro Rifa співпрацює і з Синдикатом Локо, так як їх лідер Ті-Бон Мендес один з членів синдикату. Rifa ненавиділа мексиканські і латинські банди в Лос-Сантосі, до тих пір поки не вступила в наркобізнес з Ваґос. Ворогами Рифи є інші банди, які знаходяться в Сан-Фієрро: це тріади і в'єтнамська банда хлопці Дананга.

Незважаючи на те, що відомі випадки зіткнень Рифи і Grove Street Families, до Сі-Джея вони ставляться більш-менш нейтрально. Хоча якщо гравець почне по них стріляти, вони можуть почати стріляти у відповідь, але в більшості випадків вони боязкі і, коли гравець атакує їх, вони просто тікають.

Кольори банди Rifa нагадує кольору Varrios Los Aztecas, але це не означає що вони друзі. Rifa і Varrios Los Aztecas є найлютішими ворогами. У банді зустрічаються три різних члена:
1. Перший бандит носить окуляри, білий капелюх, бандану, чорні штани з підтяжками, чорні туфлі і татуювання на тілі.
2. Другий бандит носить чорні окуляри, чорний жилет, бандану, сині джинси, коричневі черевики і татуювання.
3. Третій бандит носить синю футболку з коміром, бандану, підтяжки, чорні штани і туфлі.

Навіть після смерті свого лідера банда продовжує контролювати деякі частини Сан-Фієрро, а також вони зустрічалися в нарколабораторії Біґ Смоук.

ГалереяРедагувати

ГраффітіРедагувати

Випадкова вікі