Викия

Rockstar Games

309статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Share

Rockstar Games logo.jpg

Rockstar Games

Rockstar Games (також відома як Rockstar NYC) є виробником відеоігор, та належить видавцю відеоігор Take-Two Interactive. Бренд найбільш відомий серією Grand Theft Auto. Головний офіс знаходиться в Нью-Йорку, США.

Rockstar Games було створено в 1998-му році Семом Гаузером, Террі Донованом, Деном Гаузер, Джеймі Кінгом та Гері Форменом. На сьогодні керівниками студії є Сем та Ден Гаузери, та Гері Дейл, колишній керуючий директор Capcom, котрий приєднався до Rockstar Games, після відходу Террі Донована.

Студії RockstarРедагувати

Логотип Ім'я Примітка
Rockstarjapan.png
Rockstar Japan Знаходилась в Токіо, Японія. Студію було засновано в 2005-му році. Разом з розробником Capcom працювала над японськими локалізаціями до численних ігор від Rockstar. Також відома як Rockstar Games Tokyo. Студію було скасовано того ж року.
Rockstar Leeds Logo.png
Rockstar Leeds Розташована в Лідсі, Англія. Раніше відома як Mobius Entertainment. Студія допомогла з портуванням PSP версій GTA, та ПК версією гри L.A. Noire, а також Max Payne для Game Boy Advance та музичну гру Beaterator.
Rockstar Lincoln Logo (converted).png
Rockstar Lincoln Розташована в Лінкольн, Англія. Раніше відома як Tarantula Studios. Займається забезпечення якості та локалізацією ігор. Також виконувала портування ранніх версій Grand Theft Auto.
Rockstar London Logo (converted).png
Rockstar London Заснована в Лондоні, Англія в листопаді 2005-го року. Студія перейняла на себе розробку гри Manhunt 2 після розформування у 2006-му році початкового розробника гри, студію Rockstar Vienna.
Rockstar New England Logo.svg (converted).png
Rockstar New England Розташована в Андовері, штат Массачусетс. Раніше відома як Mad Doc Software. Відома участю в розробці гри Bully: Scholarship Edition.
Rockstar North (logo).png
Rockstar North Розташована в Единбурзі, Шотландія. Найвідоміша компанія Rockstar. Раніше відома як DMA Design. Насамперед відома створенням серії Grand Theft Auto.
Rockstar San Diego (logo).png
Rockstar San Diego Розташована в Карлсбаді, штат Каліфорнія, передмісті Сан-Дієго. Раніше відома як Angel Studios. В студії було розроблено рушій RAGE, а також серію ігор Red Dead та Midnight Club.
Rockstar Toronto (logo).png
Rockstar Toronto Розташована в Оквіллі, Онтаріо, передмісті Торонто. Раніше відома як Rockstar Canada. Основне направлення студії портування ігор.
Rockstar Vancouver (logo).png
Rockstar Vancouver Розташована у Ванкувері, Британська Колумбія. Раніше відома як Barking Studios Dog, випустила гру Bully. Студія закрита в липні 2012-го року, а персонал був переведений в Rockstar Toronto.
Rockstar Vienna (logo).png
Rockstar Vienna Заснована у Відні, Австрія. Раніше відома як neo Software Produktions GmbH. Студія займалась портуванням ігор для консолі Xbox. Була ліквідована 11-го травня 2006-го року.

Інші компанії, які співпрацювали з Rockstar GamesРедагувати

  • Capcom на ранній стадії брав участь в розробці гри Red Dead Revolver та в даний час володіє правами на публікації серії Grand Theft Auto в Японії.
  • Digital Eclipse, співпрацювала з Rockstar North над Grand Theft Auto Advance.
  • Edge of Reality розробляла Monster Truck Madness 64.
  • Opus у співпраці з ASCII Entertainment розробила Surfing H3O.
  • Pixelogic, поряд з ТСМ розробила The Italian Job.
  • Remedy Entertainment розробила гру Max Payne.
  • Team Bondi розробила L.A. Noire для Rockstar.
  • VIS Entertainment відома розробкою гри State of Emergency.
  • Z-Axis розробила гру Thrasher presents Skate and Destroy.
  • Image Metrics зробила велику частину лицьової анімації для ігор Rockstar таких, як Grand Theft Auto та Bully.

ПраціРедагувати

Відомі ігри та серіїРедагувати

  • Grand Theft Auto (1997 - досі)
  • Red Dead (2004 - досі)
  • Manhunt (2003-2007)
  • The Warriors (2005)
  • Max Payne (2001 - досі)
  • L.A. Noire (2011)
  • Bully (2006)
  • Table Tennis (2006)
  • Midnight Club (2000 - досі)
  • Oni (2001)
  • Wild Metal (2004)
  • Smuggler's Run (2000-2002)

Повний перелік ігорРедагувати

ЛоготипРедагувати

Логотип Rockstar складається з чорного “R” та білої зірки на золотому фоні. Rockstar Games має звичку розміщувати свій логотип в своїх іграх в якості пасхального яйця.

Grand Theft Auto IIIРедагувати

  • Логотип зображено на багатьох рекламних щитах по всьому Liberty City, особливо навколо Liberty Memorial Coliseum та в Китайському кварталі.
    Bildbord.jpg

    Рекламний щит, Chinatown

  • Реклама в Bedford Point показує чашку кави з логотипом на ній.
  • На одному з пішоходів в Портленді можна побачити синій ковпачок з логотипом Rockstar на ньому.
  • Жінка-пішохід, яка часто зустрічається на острові Стаунтон носить куртку з написом Rockstar.
  • На неоперабельних гвинтокрилах в Francis International Airport.
  • Логотип з'являється як сузір'я в небі, з особливо яскравою зіркою на кінчику, щоб представити білу зірку логотипу.

Grand Theft Auto: Vice CityРедагувати

  • Двері магазину Rockstar Video Games з логотипом. Назва "Rockstar Video Games" також явне посилання на компанію.
  • Басейн на острові Starfish має форму логотипу.
    RockstarPool-GTAVC-easteregg.jpg

    Rockstar-подібний басейн

  • Продавець з магазинів зборі Амму-Nation носить куртку з логотипом Rockstar спереду, та слова "Rockstar" на спині.
  • Логотип на надгробній плиті в формі серця та на сорочці людини в рамці в похоронному бюро Funeraria Romero.
  • На припаркованих аеробусах Air Rockstar в Escobar International Airport.
  • Логотип на білбордах через дорогу від Café Robina та через дорогу від магазину Screw This.
  • На одному з варіантів Hotring Racer.
  • На одному з варіантів Bloodring Banger.
  • Деякі рушники на пляжі мають логотип.
  • Логотип Rockstar позначений кілька разів поблизу великих відкритих каналізаційних колекторів в Little Haiti.

Grand Theft Auto: San AndreasРедагувати

  • Валіза Карла Джонсона в першій відеосцені має наклейку Rockstar Games.
    Zero RC.jpg

    В магазині Zero RC

  • У місії OG Loc, валіза OG Loc також має логотип Rockstar Games.
  • Логотип з'являється на численних предметах одягу.
    Constellation.jpg

    Сузір'я RockStar

  • На коробках з іграшками GTA Vice City та Manhunt в магазині Zero RC.
  • Сузір'я Rockstar повертається з попередніх ігор серії.
  • Логотип Rockstar також можна побачити на San Fierro Tower в центрі міста Сан-Фієрро, при підйомі на Garver Bridge.
  • Назва "Rock Star" з'являється на деяких торговцях наркотиками (ті, що в кофтах з капюшоном).
  • Логотип красується на дошці для серфінгу всередині магазинів Sub Urban.
  • На північ від Лос-Сантос, є місце під назвою "Northstar Rock", чітке посилання на Rockstar North.
  • У Crack House Big Smoke, є килимок з даним логотипом, який говорить, що тут не раді Rockstar North.

Grand Theft Auto AdvanceРедагувати

Grand Theft Auto: Liberty City StoriesРедагувати

  • Графіті схоже на логотип можна побачити по всьому місту.
  • Пішохід в капелюсі з логотипом на ньому.

Grand Theft Auto IVРедагувати

Bowling.jpg

Кеглі

  • На кеглях у кегельбані Memory Lanes.
  • На великих бетонних плитах біля Poop Deck.
Poop Deck.jpg

Плита, Poop Deck

  • Шкіра зомбі доступна в мультиплеєрі має жовту нижню білизну з логотипом Rockstar.
  • Деяких пішоходів можна побачити в одязі з логотипом, який складається з “R” та зірки, але не в тому стилі, що і логотип Rockstar Games.
  • Магазин Rock Star Music and Video, швидше за все, названий на честь Rockstar Games.
  • Досягнення "Ключ від міста" має логотип Rockstar.

ПосиланняРедагувати

Випадкова вікі