Викия

RC Baron

307статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Share

RC Baron GTA VC.png

RC Baron (RadioControl Baron - Радіокерований Барон) — Невеликий радіокерований літак-біплан, який з'являється в Grand Theft Auto: Vice City і Grand Theft Auto: San Andreas.

ХарактеристикаРедагувати

У GTA Vice City літачком дуже важко керувати, так як він часто падає і не підходить для польоту на низьких висотах. Цим же страждає і Додо з Grand Theft Auto III. У GTA San Andreas теж трохи важко керувати, але падати став значно рідше, хоча по-любому можна врізатися в будівлю.

Опис Редагувати

Барон у Grand Theft Auto: Vice City Редагувати

RC Baron - маленький радіокерований літак, вперше використаний в GTA Vice City. Використовується в двох місіях. Одна з них - гонка RC Baron Race, яка почнеться, якщо сісти у фургон Top Fun на багатоповерхової стоянці поряд з North Point Mall. Мета - обігнати три таких же літачка. І друга місія - Bombs Away!, де потрібно, використовуючи цей літачок, скидати бомби на човни кубинців з наркотиками. Запас бомб нескінченний, а кіл-ть літачків - три.

Барон у Grand Theft Auto: San Andreas Редагувати

У GTA San Andreas зустрічається також двічі в сюжетних місіях. Перший раз - у місії Air Raid, в якій потрібно розстрілювати Баронів з бомбами за допомогою стаціонарного кулемета, щоб не дати їм можливості позбавити Зеро радіозв'язку. А вдруге - у місії Supply Lines…, в якій треба управляти літачком, в якому встановлений кулемет і за допомогою нього треба знищити п`ять кур'єрів Берклі. Щоб отримати літак поза місій, потрібно скористатися сторонніми програмами.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі