Fandom

Madd Dogg's Rhymes

686статей у
цій вікі
Add New Page
Коментар1 Share
МІСІЯ
Madd Dogg's Rhymes
12.07.png
Охоронець маєтку грає в Driver3 та критикує криве управління.
Гра GTA: San Andreas
Видає ОДжі Лок
Ціль Викрасти книгу текстів Медд Догга
Провал Смерть Карла
Нагорода Повага+
Наступна місія Management Issues
Burning Desire
Попередня місія Life's a Beach

Madd Dogg's Rhymes - друга місія від OG Loc в GTA San Andreas.

CюжетРедагувати

ОДжі Лок поступово втрачає залишки совісті та просить Карла викрасти книгу текстів Медд Догга з його особняка в Малголланді, при цьому Джеффрі заявляє що тексти написав саме він! Після деяких коливань Карл погоджується допомогти горе-реперу.

ПроходженняРедагувати

Це перша стеллс-місія в GTA San Andreas. Передбачається, що Карл, проникнувши в особняк, буде діяти приховано, усуваючи охоронців ножем, а на зворотньому шляху - пістолетом з глушником.

Усунувши охоронців, які патрулюють коридор, Карл потрапить в хол з барною стійкою. Присутні в холі бармен і бандит, який грає в відеогру Driver3, не звернуть уваги на Карла, якщо він буде крастися. Минувши наступний коридор, Карл потрапить в студію, де візьме альбом з текстами. На зворотному шляху ігрові підказки запропонують роздобути пістолет з глушником, убивши якого-небудь з охоронців. Пістолет з глушником ще більше полегшить повернення.

Після виходу з особняка Карлу слід доставити книгу в Burger Shot, де працює OG Loс.

Цікаві фактиРедагувати

  • На виході з особняка у крутого спуску Карла буде чекати Гірський велосипед - рідкісний гість у Лос Сантосі.
  • Зовсім необов'язково діяти приховано. Навіть для гравця середнього рівня не складе труднощів пройти цю місію, не криючись.
  • В Бета-версії гри, замість гірського велосипеда Карла повинен був чекати Skateboard, але так, як Skateboard був вирізаний - на його місце всунули Mountain Bike

Випадкова вікі