Викия

Madd Dogg's Rhymes

307статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментар1 Share

 Madd Dogg's Rhymes
Гра GTA San Andreas
Українська назва Вірші Медд Догга
Видає OG Loc
Ціль Викрасти тексти речівок Медд Догга
Умови провалу Смерть Карла
Нагорода Повага+
Доступ до Management Issues Burning Desire
Доступна після Life"s a Beach
Madd Dogg's Rhymes - друга місія від OG Loc в GTA San Andreas.

Cюжет

Оу-Джі Лок поступово втрачає залишки совісті і просить Карла викрасти речівки Медд Догга з його особняка в Малхолланді, при цьому Оу-Джі Лок заявляє що речівки написав саме він! Після деяких коливань Карл погоджується допомогти горе-реперу.

ПроходженняРедагувати

Це перша сюжетна місія в GTA San Andreas. Передбачається, що Карл, проникнувши в особняк, буде діяти приховано, усуваючи охоронців ножем, а на зворотньому шляху - пістолетом з глушником.

Усунувши охоронців, які патрулюють коридор, Карл потрапить в хол з барною стійкою. Присутні в холі бармен і бандит, який грає в відеогру Driver3, не звернуть уваги на Карла, якщо він буде крастися. Минувши наступний коридор, Карл потрапить в студію, де візьме альбом з текстами. На зворотному шляху ігрові підказки запропонують роздобути пістолет з глушником, убивши якого-небудь з охоронців. Пістолет з глушником ще більше полегшить повернення.

Після виходу з особняка Карлу слід доставити альбом в Burger Shot, де працює OG Loс.

Цікаві фактиРедагувати

1. На виході з особняка у крутого спуску Карла буде чекати Гірський велосипед - рідкісний гість у Лос-Сантосі.

2. Зовсім необов'язково діяти приховано. Навіть для гравця середнього рівня не складе труднощів пройти цю місію, не криючись.

3. В Бета-версії гри, замість гірського велосипеда Карла повинен був чекати Skateboard, але так, як Skateboard був вирізаний - на його місце всунули Mountain Bike

Випадкова вікі