Викия

In The Beginning (GTA SA)

309статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Share

МІСІЯ
In The Beginning
FirstMission-GTASA.jpg
Конфлікт між Карлом Джонсоном та співробітниками C.R.A.S.H. одразу після приїзду до Лос-Сантоса.
Гра Grand Theft Auto: San Andreas
Видає Автоматично
Ціль Добратися до Гроув-стріт
Місце Лос-Сантос, Сан-Андреас
Наступна місія Big Smoke
In The Beginning — вступна катсцена у Grand Theft Auto: San Andreas, що знайомить гравця з сюжетною лінією та основними персонажами.

Сюжет Редагувати

Карл «СіДжей» Джонсон покидає Ліберті-Сіті та відправляється до Лос-Сантоса після того як його брат, Шон «Світ» Джонсон, повідомляє про те, що їх мати, Беверлі, було вбито в наслідок замаху на самого Світа.

По прибуттю до аеропорту, Карл бере таксі. Однак, майже біля його дому, машину зупиняє загін C.R.A.S.H. у складі офіцерів Френка Тенпенні, Едді Пуласкі та Джиммі Ернандеса. Після конфіскації грошей, нібито зароблених на продажі наркотиків, вони садять Карла у свою машину. Там офіцери підкидають йому пістолет з якого 10 хвилин тому був вбитий офіцер Ральф Пенделбері (якого насправді вбив Джиммі Ернандес, що можна побачити у The Introduction). Тепер через шантаж вбивством, якого він не здійснював, Карл повинен допомагати C.R.A.S.H. усякий раз, коли це буде потрібно. Урешті-решт, вони залишають СіДжея в одному з провулків Джефферсона, на території ворожої банди Баллас.

Карл сідає на BMX, що стоїть неподалеку, та їде на Гроув-стріт.

Цілі Редагувати

Дії після катсцени фактично не є місією, проте гра дає гравцю декілька інструкцій:

  1. Ознайомтесь з управлінням та сідайте на велосипед.
  2. Їжджайте на піктограмму "CJ" на радарі.

Однак, гравець може ігнорувати це та витратити час на дослідження світу.

Проходження Редагувати

Для проходження слід всього добратися до будинку матері Карла

Назва Редагувати

Цікаві факти Редагувати

Відеопроходження Редагувати

Див. також Редагувати

Випадкова вікі