Викия

Grand Theft Auto V

314статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться

Grand Theft Auto V
CoverArt-GTAV.png
Зображення на коробці диску

Розробник

Rockstar North

Видавець

Rockstar Games

Дата виходу

17 вересня 2013 (X360/PS3) 18 листопада 2014 (XOne/PS4) 14 квітня 2015 (ПК)

Віковий рейтинг

17+ (ESRB) 18+ (PEGI)

Платформи

Xbox 360, Playstation 3, Xbox One, Playstation 4, ПК

Grand Theft Auto V (скорочено GTA V) - 15-та відеогра у серії Grand Theft Auto, розроблена шотландською компанією Rockstar North. Вперше анонсована у листопаді 2011 року, дата виходу гри була перенесена значну кількість разів, але все ж, саме ця частина стала найуспішнішою серед усіх ігор серії.

Grand Theft Auto V має багатокористувацький режим під назвою Grand Theft Auto Online, але він виділяється творцями як окрема гра.

Дії відбуваються у Південному Сан-Андреасі всесвіту HD - пародії на Південну Каліфорнію.

Особливості Редагувати

Головні персонажі Редагувати

Стаття: Головні герої Grand Theft Auto V

На відміну від інших ігор серії, у Grand Theft Auto V головних персонажів одразу три: Майкл Де Санта, Франклін Клінтон та Тревор Філліпс. Усі вони мають спільний сюжет.

Сюжет Редагувати

Стаття: Місії у Grand Theft Auto V

Стаття: Додаткові місії у Grand Theft Auto V

Сюжет базується на бажаннях різних людей заробити якомога більше грошей у Південному Сан-Андреасі та розвивається протягом 66 різноманітних місій.

Південний Сан-Андреас Редагувати

Стаття: Сан-Андреас всесвіту HD

Вигадана локація, що вперше з'явилася у Grand Theft Auto: San Andreas, цього разу повертається, але в переосмисленому вигляді, що вже більше схоже на свій прототип - Південну Каліфорнію.

Транспортні засоби Редагувати

Стаття: Транспортні засоби у GTA V

Транспортні засоби - основа серії Grand Theft Auto - з'являються у Grand Theft Auto V у ще більшій кількості. Станом на 14 квітня 2015, у версії гри для ПК налічується 365 різних ТЗ, серед них є й гелікоптери, літаки, велосипеди, катери, та незвичайні види транспорту, такі як бульдозер, дирижабль та танк.

Заняття Редагувати

Стаття: Заняття у GTA V

Цього разу, занять, окрім місій та додаткових місій, стало ще більше. Залежачи від того, яким персонажем керує гравець, можна брати участь у різних міні-іграх та завданнях. Так, наприклад, граючи за Франкліна, можна грати з його собакою Чопом та брати участь у вуличних перегонах; граючи за Майкла, можна займатися йогою та відвідувати психолога; граючи за Тревора, можна займатися нелегальною торгівлею зброєю.

Саундтрек Редагувати

Стаття: Радіостанції в GTA V

Загалом, станом на 14 квітня 2015, у версії гри на ПК налічується 19 радіостанцій (одна з яких функціонує як програвач власних пісень користувача), а загальна кількість пісень у них - 417. Крім того, у грі наявне розмовне радіо, на якому гравець може послухати 6 різних передач, 2 з яких мають декілька різних епізодів.

Стаття: Саундтрек GTA V

На відміну від інших ігор серії, гра має музичний супровід - динамічну музику, створену спеціально для гри, що грає під час різних місій та занять.

Мобільний телефон Редагувати

Стаття: Мобільні телефони в GTA V

Як і у попередніх іграх серії, у головних персонажів є мобільні телефони. На відміну від інших ігор, їх функціонал та значення у грі значно збільшилося. За допомогою мобільного телефону, гравець може користуватися інтернетом, програмою для фотографій Snapmatic, дзвонити різним персонажам та надсилати їм листи електронною поштою.

Інше Редагувати

Стаття: Телебачення в Grand Theft Auto V

Стаття: Інтернет в Grand Theft Auto V

Видання Редагувати

Grand Theft Auto V доступна у формі різних видань - оригінальному для Xbox 360 та PS3 (яке ще поділяється на три різні категорії) та поширеному для Xbox One, Playstation 4 та ПК.

Поширене видання Редагувати

Для ігрових приставок восьмого покоління Редагувати

Різниця між оригінальним та поширеним виданням суттєва - більші можливості ігрових приставок восьмого покоління дали можливість розробникам додати до гри нових функцій, серед них:

  • Режим гри від першого обличчя
  • 7 нових видів тварин та 5 нових порід собак
  • 5 нових ТЗ
  • Покращена графіка
  • Покращені та нові звукові ефекти
  • Змінені моделі мобільних телефонів головних персонажів
  • 1 нова передача та 4 нових реклам для ігрового ТБ
  • 2 нові передачі та близько 160 пісень для ігрового радіо

Ті, хто підтвердить користування оригінальним виданням гри, отримають додаткові бонуси, а саме:

  • 2 нових вида зброї - Сокира та Рейлган
  • Нові додаткові завдання
    • Для Майкла: Таємниче вбивство, нагорода за проходження - 2 особливих фільтри для Snapmatic.
    • Для Франкліна: Конкурс фотографії живої природи, нагорода за проходження - підводний човен Kraken.
    • Для всіх персонажів: Мозаїки з мавпами, нагорода за проходження - спортивний хетчбек Go Go Monkey Blista.
    • Для всіх персонажів: Перегони на раллійних машинах, нагорода за проходження - можливість отримати автомобілі Burger Shot Stallion, Redwood Gauntlet, Pisswasser Dominator, Sprunk Buffalo S та монстр-трак Marshall.

Для ПК Редагувати

Версія гри, що вийшла останньою, на даний момент має найбільшу кількість додатків. Гравці можуть отримати всі вищевказані бонуси та також:

  • 2 нових радіостанції (одна з яких функціонує як програвач власних пісень користувача)
  • Редактор Rockstar - програму для запису, відтворення та редагування відео, знятих у Grand Theft Auto V та Grand Theft Auto Online

Випадкова вікі