Викия

Grand Theft Auto IV

307статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Share

Grand Theft Auto IV
250px
Зображення на коробці диску

Розробник

Rockstar North

Дата виходу

29 квітня 2008 рік (Playstation 3 i Xbox 360) 3 грудня 2008 рік (ПК)

Grand Theft Auto IV (GTA IV) — дев`ята гра у серії Grand Theft Auto. Була випущена 29 квітня 2008 року для двох ігрових приставок - PlayStation 3 і Xbox 360. Для Xbox 360 компанія Rockstar випускає епізодичні доповнення до гри, поширюючи їх через інтернет-сервіс Xbox Live і в складі дискового видання «Episodes From Liberty City». 6 серпня 2008 Rockstar Games офіційно оголосили, що GTA IV вийде на PC 18 листопада 2008 в Північній Америці і 21 листопада 2008 року в Європі. Однак, в кінці жовтня 2008 року вихід гри був відкладений до 3 грудня 2008 року. А в Росії компанія 1C випустила гру 19 грудня.

За перший тиждень продажів було реалізовано понад 6 млн копій гри на загальну суму 500 млн доларів США, з них 310 млн - у перший день, при витратах на виробництво близько 100 млн. За рекордний результат з продажу в перший день і перший тиждень серед усіх розважальних продуктів GTA IV була включена в Книгу рекордів Гіннесса.

Озброєння Редагувати

Основна стаття: Зброя в GTA IV

У GTA IV, у порівнянні з GTA: San Andreas є тільки 15 видів озброєння.

PC-версія Редагувати

Grand Theft Auto IV для PC вийшла в Північній Америці 2 грудня 2008, у Східній Європі 3 грудня 2008 року і локалізована версія від 1С в Росії 19 грудня. Розробники PC версії: Rockstar Games і Rockstar Toronto.

Нововведення:

1zxcdfrd.jpg
  • З'явився відеоредактор повторів. При використанні вже звичної клавіші F2 відбувається збереження останніх 30-60 секунд гри, точна тривалість залежить від того, що відбувається на екрані. Натискати кнопку можна скільки завгодно разів, кожний повтор збережеться у вигляді окремого файлу, кількість яких обмежена тільки вільним місцем на жорсткому диску.
  • Максимальна роздільна здатність збільшено до 2560x1600.
  • Повністю настроюється графічне меню. Якість текстур може бути виставлено на «високе», «середнє» або «низьке», можна змінити якість тіней, фільтр текстур, води і дозвіл віддзеркалень.
  • Дальність промальовування і деталізації, густота тіней і дальність світла варіюються від 1 до 100.
  • Налаштовується щільність трафіку.
  • З найвищої точки міста можна розглянути околиці в деталях.
  • Якість текстур вища. Можна прочитати логотипи на товарах, багато вивіски магазинів, які неможливо було прочитати на PS3 і Xbox 360 версіях.
  • GPS-карта була покращена. Натисканням миші на яке-небудь місце на карті, можна відзначити яку-небудь локацію.

Гравці зіткнулися з вильотами, підвисаннями, втратами текстур під час гри, і зброєю при установці, але розробники обіцяли випустити патч для гри якнайскоріше, і вже 20 грудня він був офіційно доступний для завантаження на офіційному сайті Rockstar. GTA IV є однією з найбільш вимогливих до конфігурації комп'ютера ігор. Продуктивність гри сильно впирається в продуктивність центрального процесора і об'єм пам'яті відеоадаптера.

За словами розробників, в локалізації від 1С, яка з'явилася 19 грудня, були усунені більшість технічних проблем присутніх у міжнародних версіях гри.

Всього до гри вийшло 7 патчів (для російської версії 6)

Випадкова вікі