Викия

Grand Theft Auto Advance

307статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Share

Grand Theft Auto Advance (GTA Advance) - відеогра із серії Grand Theft Auto від Rockstar Games, випущена 26 жовтня 2004 для портативної ігрової приставки Game Boy Advance.

У грі використовується вид камери «зверху» - такий кут огляду використовувався в перших двох частинах серії, Grand Theft Auto і Grand Theft Auto 2, однак присутні елементи, які вперше були представлені тільки в тривимірних іграх серії: додаткові місії (такі, як «Поліцейський »і« Швидка допомога »), графічний інтерфейс і велика кількість видів зброї.

Grand Theft Auto: Advance
Advance.jpg
Компанія-виробник

Digital Eclipse

Платформа

Game Boy Advance

Режими гри

Одинична гра

Наступна гра

Grand Theft Auto III

Ігровий процес Редагувати

Місце дії Редагувати

Основна стаття: Ліберті-Сіті

Дія гри відбувається в Liberty City (англ. «Місто Волі»), вигаданому мегаполісі з GTA, який також є місцем дії GTA III, GTA IV і Grand Theft Auto:Liberty City Stories. У ранніх анонсах гри повідомлялося, що GTA Advance буде портом GTA III, проте в ході розробки (точний час прийняття рішення невідомо) ця ідея була відхилена, можливо через технічні обмеження консолі і нестачу часу, необхідного для перенесення ігрових місій в двовимірний світ.

В результаті гра була випущена як передісторія GTA III, час дії - за рік до подій третьої частини,тобто в 2000 році. Так як сюжет розгортається в Liberty City, в GTA Advance гравець подорожує знайомими місцями, виконаними у типовому для серії урбаністичному стилі. Однак розташування різноманітних секретів гри, таких як «Спалахи люті» (англ. «Rampages»), заховані пакети і трампліни, було змінено, тому гравцям, знайомим з Liberty City, буде необхідно досліджувати ігровий світ заново. Три острови, на яких розташоване місто, зазнали деяких змін, і всі елементи, які було неможливо реалізувати в двовимірній грі, виключили, через що в GTA Advance відсутні похилі поверхні, тунелі та метро.

Персонажі Редагувати

Головний герой Редагувати

Гравець грає роль Майка, який разом із другом Вінні вирішили назавжди покинути Ліберті-Сіті. Проте у них нема грошей, і вони повинні різними злочинами досягати успіху. Перед від'їздом Вінні говорить, що треба виконати всі завдання мафії Леоне. На однім із завдань Вінні помирає. Майк обіцяє помститися за Вінні, який був для нього другим батьком.

Випадкова вікі