Викия

Grand Theft Auto: Vice City

314статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментар1 Поделиться

Grand Theft Auto: Vice City
Images.jpg
Назва

Grand Theft Auto: Vice City

Жанр

Екшн

Компанія-виробник

Rockstar North,
Rockstar Vienna

Платформа

Xbox, Microsoft Windows, PlayStation 2

Рушій гри

RenderWare

Режими гри

Одиночна гра, багатокористувацька гра

Обмеження за віком

ACB: MA15+
BBFC: 18
CERO: Z
ELSPA: 18+
ESRB: M, T (GBC)
OFLC: R18+, M (GBC)
PEGI: 18+

Системні вимоги

Microsoft Windows XP SP2 (32- або 64-бітна), 128 MB-256 MB ОЗУ, DirectX 9.0c-сумісна

Пам'ять комп'ютера

915 MB-1.55 GB

Пристрої вводу

Клавіатура, комп'ютерна миша

Попередня гра

Grand Theft Auto III

Наступна гра

Grand Theft Auto: San Andreas

Сайт

http://www.rockstargames.com/vicecity/

Grand Theft Auto: Vice City (GTA: Vice City,GTA: VC) — четверта за рахунком відеогра в популярній серії Grand Theft Auto. Гра, розроблена студією Rockstar North (колишня DMA Design) та видана Rockstar Games. Гра з'явилась у продажу 1 жовтня 2002 року для консолі PlayStation 2 у США та Канаді, та швидко ставши найбільш продаваною відеогрою 2002 і однією з найприбутковіших комп'ютерних ігор в історії. На хвилі успіху Vice City була видана у Європі, Австралії і Японії. У 2003 році представлена версія для ПК. Rockstar Vienna адаптувала гру для Xbox, випустивши збірку Grand Theft Auto: Double Pack, куди також увійшла попередня гра серії, Grand Theft Auto III. Grand Theft Auto: Vice City стала доступною для завантаження у Steam 4 січня 2008, та на Mac App Store 25 серпня 2011.

Це найулюбленіша GTA гравців 2002 - 2003 років. Вона досі популярна!

Події гри відбуваються у 1980-тих роках. Головний герой - Томмі, який оберігається від кримінальних заговорів бандитів.

Геймплей Редагувати

«Я д'Артеньян, а всі підараси паршиві бандити»
~ Принцип гри

У грі Ви можете робити все, що Вам заманеться. Тільки обрежно - від ваших вчинків залежить Ваш кримінальний авторитет. У грі треба збирати пакети, щоб відркрити деякі предмети у готелі Ocean View і не тільки.

Також у Vice City можна пограти гонки на іграшкових машинах з дистанційним керуванням. Це змагання на піску. Ви маєте проїхати трек першим і пройти всі чекпоінти, щоб виграти.

У грі є ще багато місць з різноманітними трамплінами. Пролетівши певну ділянку місцевості на будь-якому транспорті (не намагайтеся взяти танк!), Ви отримаєте грошовий бонус. Ціна виграшу залежить від самого польоту. У грі є захоплюючі автомобілі 80-х років, які дуже швидко розганяються.

У GTA: Vice City Ви ще побачите велику кількість маєтків і будинків з басейнами. Це дуже захоплююче видовище! Тільки в цій грі настільки багато цікавих місць! Нажаль, коли Ви захочете пірнути у воду, бідний Томмі потоне, тому ніколи не кидайтесь у воду, а якщо вже машина рветься у воду - спробуйте вистрибнути з машини.

Кілька одиниць здоров'я не варті реанімації і Ви зможете відновити здоров'я, зайшовши на кружок із серцем або зберігши гру.

Посилання Редагувати

Випадкова вікі