FANDOM

ГРА
Grand Theft Auto: London 1961
Gta-london-1961-1
Обкладинка
Розробник Flag-of-scotland DMA Design
Tarantula Studios
Rockstar Toronto
Runecraft
Видавець BMG Interactive
ASC Games
Дата випуску 1-ше квітня 1999
Платформа ПК (Windows)
Рейтинги ESRB: M

BBFC: 18
OFLC: MA15
USK: 16

Протагоніст Залежить від вибору гравця
Регіон Лондон
Період 1961
Режими гри Одиночна гра
Попередня гра Grand Theft Auto: London 1969
Наступна гра Grand Theft Auto 2

Grand Theft Auto: London 1961 (офіційна назва Grand Theft Auto Mission Pack #2: London 1961, також часто скорочується до GTA London '61 або просто GTA London) - третя гра у серії Grand Theft Auto, що являє собою додатковий пакет завдань до оригінальної гри Grand Theft Auto 1, та попереднього доповнення GTA London 1969.

GTA London 1961 - друга з ігор серії, події котрої відбуваються у місті Лондон, та другим додатковим пакетом до оригінальної гри Grand Theft Auto 1. Проте для її запуску потрібно мати встановленою не лише оригінальну гру, але й перше доповнення GTA London 1969.

Так само як і перший пакет доповнення, GTA London 1961 використовує той же ігровий рушій, що й оригінальна гра Grand Theft Auto 1. Події гри відбувається у місті Лондон, Сполучене Королівство, у 1961-му році, за вісім років до подій гри GTA London 1969. Пакет доповнень включає в себе нові завдання, двадцять два нових транспортних засобів, одна нова вставка та нова карта смертельний матч заснована на британському місті Манчестер для багатокористувацького режиму гри.

На відміну від гри GTA London 1969, котра була доступна для декількох платформ, GTA London 1961 є доступною лише для платформи ПК (Windows), у вигляді безкоштовно завантажувальної програми, розміром сім мегабайт.

GTA London 1961 - найменш відома гра у серії, значною мірою, через відсутність реклами, та малопомітним посиланням на сайті компанії Rockstar Games, що зробило її відомою в основному лише у вузькому колі фанатів серії Grand Theft Auto.