FANDOM

ТРАНСПОРТ
Coach
Coach-GTAVCS-front.jpg
Coach у GTA VCS
(Вид ззаду)
Клас (GTA V) Автобус
Тип транспорту Громадський транспорт
Кузов 3-дверний автобус
Місткість 8 (водій та 7 пасажирів)
З'являється у Grand Theft Auto 1

Grand Theft Auto III
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Advance
GTA Liberty City Stories
GTA Vice City Stories

Coach — громадський транспорт у Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Grand Theft Auto: Vice City Stories, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto Advance, Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto 1.

Опис Редагувати

Coach, як і інший автобус, є одним з найважчих транспортних засобів в грі, а також найдовшим. Для свого розміру він досить швидкий, хоча і вимагає простору для розворотів, володіє хорошими гальмами. Крім того, Coach має високу міцність і здатний перевозити велику кількість пасажирів. Coach, будучи чартерним автобусом, має обтічну форму і більш місткий салон, ніж Bus.

GTA 1 й GTA London Редагувати

У GTA 1 Coach зображений міським автобусом сріблястого кольору. На відміну від аналога в наступних частинах гри, ця версія Coach не має спеціальних особливостей і не знаходить реального застосування. Однак, Coach бере участь в побічній місії, де гравець повинен утримати його швидкість на 50 милях на годину, щоб не допустити вибуху бомби - це відсилання до фільму Швидкість.

У GTA London 1969 цей автобус можна зустріти тільки під час місії (Mission 19: Phone 2 in Northwest Bow # 1), де він використовується для захоплення потрібних пасажирів і подальшого їх знищення шляхом вибуху. У цій грі Coach практично не відрізняється від аналога з GTA 1, лише трохи розтягнутий в довжину і зменшений в ширину.

GTA III й GTA Liberty City Stories Редагувати

Coach в GTA III та GTA Liberty City Stories має сучасний дизайн із зігнутим передом і злегка округленим кузовом. Завдяки своєму розміру, Coach може вміщати велику кількість пасажирів (як мінімум вісім, як видно в місії The Fuzz Ball). Автобус пересувається на шести колесах, має двоє дверей для пасажирів (по одній з кожного боку), зустрічаються в двокольоровому забарвленні. Ймовірно, дизайн заснований на MCI J4500 або E4500, але зі зміненим розташуванням дверей.

GTA Vice City, GTA San Andreas та GTA Vice City Stories Редагувати

Версія з GTA Vice City, GTA San Andreas та GTA Vice City Stories по суті старіша модель Coach are з GTA III, схожа на автобуси MCI 1990-х, такі як 102-B3, але з пересунути дверима. Цей автобус має більш квадратну форму та кольорові смуги з боків. Інший дизайн практично не відрізняється від своїх «майбутніх» версій. У моделі Coach з GTA Vice City та GTA Vice City Stories передній бампер трохи вище, ніж у версії з GTA San Andreas.

Як і Coach в GTA III та GTA Liberty City Stories, ця версія може вміщати багато пасажирів (як мінімум до семи в San Andreas - на автобусі можна перевозити найнятих членів Grove Street Families). Крім того, в GTA Vice City та GTA San Andreas можна побачити, як він підбирає пасажирів на автобусних зупинках. У GTA Vice City навіть є недокументированная міні-гра з Coach: вкравши цей автобус та зупиняючись у автобусних зупинок, можна підбирати пасажирів - нагородою буде по 5 $ з кожного пасажира.

GTA Advance Редагувати

Coach-GTAA.png

Coach в GTA Advance.

У GTA Advance, як і в інших іграх, Coach є великим довгим автобусом, проте більше про його зовнішність сказати неможливо, так як в грі вид зверху. Швидше за все в цілому дизайн нагадує Coach з GTA III / GTA Liberty City Stories.

Будучи автобусом, Coach очікувано має низькі показники (трохи перевершують Mr. Wong, але все ж трохи гірше, ніж у фургона Тріад), при їзді по бездоріжжю його швидкість зменшується втричі; задня швидкість теж дуже низька. Розміри і вага підвищують ймовірність завалювання на бік, проте нагорода за знищення у давилці досить висока - 4,096 $, нарівні з пожежною машиною, але все ж менше, ніж за порівнянні за розміром Mr .Wong, Belly і SWAT Van.

Beta (GTA IV) Редагувати

Betabus-GTA4.jpg

Неназваний автобус у внутрішньоігровій телевізійній рекламі Higgins Helitours. Нагадує Coach з GTA III і GTA Liberty City Stories. Не з'явився у фінальній версії GTA IV.

Схожий на Coach автобус міг бути вирізаний з Grand Theft Auto IV перед релізом. Coach можна побачити у рекламі Higgins Helitours на внутрішньоігровому телебаченні (відразу після The Serrated Edge), але безпосередньо у грі він не доступний для керування. Зовні схожий на версію з GTA III і GTA Liberty City Stories.

Цікаві факти Редагувати

  • Остов автобуса, схожого на Coach з GTA Vice City, можна зустріти у грі Manhunt від Rockstar North.
  • За замовчуванням при вході у Coach включаються радіостанції:
  • У GTA Vice City Stories Coach може вмістити до 12 пасажирів, у чому легко переконатися, використавши чит-код «пішоходи йдуть за вами» і зайшовши у автобус.
    • Пішоходи проходять крізь людей, що входять у автобус.
    • У GTA III, Vice City, San Andreas у автобусі завжди можуть бути 4 людини, включаючи гравця.
  • У місії Kid's A Hero у GTA Advance, Сoach Yuka має унікальне золоте забарвлення.

Розташування Редагувати

GTA 1
  • У кожному з трьох міст, на будь-який 4-6 смуговій дорозі.
GTA III
GTA Vice City
  • Генеруються випадковим чином у автобусних зупинок у межах міста.
GTA San Andreas
GTA Liberty City Stories
GTA Vice City Stories
  • Хоча автобусні зупинки є по всьому Вайс-Сіті, автобуси у них не з'являються. Дістати Coach можна тільки близько InterGlobal Films. Коли Вік сяде у цей автобус, активується міні-місія Crash!. Також автобуси можна побачити у місії Jive Drive.

Випадкова вікі