Викия

Brown Streak Railroad

307статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Share

Залізниця Браун-Стрик (англ. Brown Streak Railroad) - вигадана залізниця в грі Grand Theft Auto: San Andreas , яка є пародією на пасажирські залізниці Silver Streak, Каліфорнійський Metrolink, Coast Starlight, BART, Amtrak California, Amtrak Surfliner, Sounder , і CalTrain, а також на вантажні залізниці BNSF, Santa Fe (ATSF), Southern Pacific і Union Pacific. Девізом компанії є «Go for the Brown». Залізниця використовується як для пасажирських, так і для вантажних перевезень.

Brown-Streak-Railroad-Logo.png

Логотип компанії

ОписРедагувати

Brownstreak.png

Мапа станцій

Залізниця Brown Streak являє собою загальну залізницю для вантажо- і пасажироперевезень в штаті Сан-Андреас. Назва є пародією на залізницю Silver Streak і має на увазі коричневу смугу на трусах у разі недостатнього підтирання сідниць. Компанія заснована на каліфорнійських приміських залізницях, таких як Caltrain і Metrolink і вантажних залізницях BNSF і Santa Fe. Пасажирські поїзди на залізниці мають однойменну назву - Brown Streak , які, як правило, один цикл за маршрутом долають за 24 ігрових годин. Локомотив перевозить два, іноді, три вагони. Ці локомотиви засновані на EMD F40PH. Вантажний потяг Freight складається з локомотива і трьох або чотирьох платформ (їх складно назвати навіть піввагонами), і заснований на EMD SD40-2. Всі локомотиви дизельні, оскільки залізниця не електрифікована. Гравець також має можливість поїздки в пасажирських поїздах (на безоплатній основі), з можливістю зійти на будь-якій зупинці, або між ними, якщо так переважніше.Потяги є абсолютно невразливими, їх не можна знищити ні простим зброєю, ні за допомогою Rhino . Однак, можна звести локомотив з рейок. Це робиться шляхом захоплення поїзда та його прискорення, поки поїзд не розвалиться окремі вагони. Після цього він буде ковзати, поки, нарешті, не прийде в стан спокою. Якщо гравець виконував залізничну місію під час сходження потяга з колій, місія буде провалена.
640px-Railroad Crossing Closed Los Santos (GTA SA).jpg

Потяг переїжджає переїзд

Станції Редагувати

Лос-СантосРедагувати

  1. Станція Юніті в районі Ель-Корона , прототипом якої є Станція Юніон в Лос-Анджелесі. Станція має дві бічні платформи і торгові автомати.
  2. Станція Маркет в районі Маркет - єдина підземна станція на лінії і в штаті Сан-Андреас. Імовірно заснована на одній зі станцій метро на Червоній лінії. Має одну бічну платформу тільки для одного шляху. Другий шлях не має платформи. Тут можна знайти квиткові автомати.

Сан-ФієрроРедагувати

  1. Станція Кренберрі в районі Догерті має дві бічні і одну острівну платформи. Єдина доступна на лінії станція; всередині неї розташований зал очікування і квиткові каси. Прямо перед входом на станцію з боку міста проходить трамвайна лінія. Станція знаходиться прямо навпроти складу в Сан-Фіерро. Усередині станції, у нижньому правому куті є камера. Станція є єдиною в місті і має найбільшу кількість шляхів і роз'їздів, в тому числі і на достатній відстані від неї.

Лас-ВентуресРедагувати

  1. Станція Єллоу-Белл в районі Прінкл-Пайн має дві бічні платформи. Тут можна знайти квиткові каси і торгові автомати. До послуг виїжджаючих і проводжаючих безкоштовна парковка.
  2. Станція Лінден розташована на північ від району Лінден-Сайд . Є практично повною копією станції Єллоу-Белл.

Собелл-Рейл-Ярдс - єдиний зупинний пункт на лінії, який не є станцією

ШляхиРедагувати

Залізниця Brown Streak має довжину 18,2 км, або 11,3 милі, виконана у вигляді кільцевої залізниці, що перетинає всі округи штату. У 

Gta sa brown streak train.jpg

Потяг покидає Лос-Сантос

двох точках два шляхи сходяться в один шлях; довжина одношляхової дороги становить близько милі, або близько 9% від загальної довжини залізниці. Близько 80% лінії знаходиться на рівні землі, а решта ділянки знаходиться або під землею або над її поверхнею. У місті Лос-Сантос в районі Уіллоуфілд до лінії примикає шлях, що веде до промзони. Він є недоступним для поїздів. У Сан-Фіерро від основної лінії також відходить шлях, який йде до доків Істер-бейсін. Він також є недоступним для поїздів. Загалом, на всій лінії можна використовувати тільки основну лінію, та й то тільки один шлях з усіх, за винятком випадків проходження місій First Mission , Wrong Side of the Tracks і Snail Trail .

Випадкова вікі