Fandom

Body Harvest

686статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
Body Harvest
 Гра GTA San Andreas
Українська назва Збір урожаю трупів
Видає Правда
Локація

Ейнджел-Пайн, Сан-Андреас

Ціль Вкрасти комбайн з пшеничного поля
Умови провалу Смерть або арест CJ'я, вибух комбайну
Нагорода Повага+
Доступ до King in Exile
Доступна після First Date

Body Harvest - перша місія, яку видає хіппі Правда в мотелі U Get Inn Motel, що знаходиться в містечку Ейнджел-Пайн в Уестоуні.

МісіяРедагувати

Карл входить в готель і бачить обкуреного Френка Тенпенні. Він розповідає про хіпі Правду. Після розмови про травичку і ауру Карла головному герою дають завдання - вкрасти комбайн для ферми Правди.

Карл, відправившись на ферму, знищує всіх фермерів і краде комбайн з пшеничного поля. Карл відвозить комбайн на ферму Правди в Leafy Hollow.

Незабаром Цезар Віалпандо дзвонить Карлу і каже, що його банда втратила свій вплив і за його голову призначена нагорода. З цієї причини він вирішує переїхати. Карл повідомляє, що можна сховатися в Сосні Ангела, куди Кендл з Цезарем і приїжджають.

Цікаві фактиРедагувати

1. Назва місії є відсиланням до гри на Nintendo 64 Body Harvest, зробленої Rockstar North (коли вона ще називалася DMA Design). Це була перша 3D-гра Rockstar, наступна стала GTA III. Пісня, яка грає в готелі з саундтрека Body Harvest.

2. Якщо комбайном переїхати людей, то їх тіла стануть дуже кривавими і дуже схожими на зомбі.

3. Ця місія одна з тих, в яких Тенпенні з'являється без Едді Пуласкі (друга - End of the Line).

4. Комбайн у цій місії має властивість переробляти трупи. Такої можливості немає у звичайного комбайна, але в пізніших версіях комбайн такий же, як і звичайний, і теж вміє переробляти трупи.

5. У цій місії комбайн може витримати багато куль до вибуху.

Випадкова вікі