FANDOM

Бізнес
Blarneys Stout
Blarneys-stout-1.png
Логотип
Гра Grand Theft Auto IV
Grand Theft Auto: Chinatown Wars
Grand Theft Auto V
Тип Виробник алкогольних напоїв
Засновано 1758
Гасло "Маємо затяжку та пінту"
"Зробимо твій рот щасливим"

Blarneys Stout - компанія, що виробляє ірландські алкогольні напої, заснована в 1758-му році. Компанія зустрічається в таких іграх серії як: Grand Theft Auto IV, Grand Theft Auto: Chinatown Wars та Grand Theft Auto V.

ОписРедагувати

У GTA IV та GTA CW продукція компанії продається в барах Steinway Beer Garden та Lucky Winkles, в той час, як рекламні оголошення можна знайти по всьому штату. У GTA V продукція компанії продається в магазинах Rob's Liquor, 24/7 та LTD. У GTA Online після виходу доповнення День Незалежності, гравцеві, дається можливість отримати фірмовий капелюх Blarneys Stout котрий можна знайти в спеціальних ящиках, проте через глюк, цей та інший капелюх (J's Lager) стають доступними тільки через не зовсім “чесний” спосіб.

ВпливРедагувати

Компанія, швидше за все, є пародією на компанію Guinness завдяки своїй ірландської темі . На рекламних щитах, логотип компанії зображений поруч з буревісником з гаслом "Маємо затяжку та пінту", що пародіює Тукана, одного з рекламних талісманів компанії Guinness та ірландський сленг (пінта - заповнений кухоль пива).

ГалереяРедагувати

ДрібниціРедагувати

  • Компанія, швидше за все, названа на честь відомого каменя Blarney Stone, що розташований на південному заході Ірландії.

Випадкова вікі