FANDOM

Ярді (англ. Yardies) - це ямайська банда у місті Ліберті Сіті на чолі з Королем Кортні. Вони являються в якості дрібної групи антагоністів у грі GTA III, головної групи антагоністів у грі GTA Advance та дрібної банди у грі GTA LCS.

ІсторіяРедагувати

Події в GTA IIIРедагувати

Король Кортні наймає Клода після його перемоги в гонці. Першим завданням Клода було супроводом двох членів Ярді, щоб вбити декількох членів банди Діяблос, через те що вони образили Королеву Ліззі. Наступним завданням Кортні для Клода було роздобути автівки банд Діяблос, Якудзи та Сім'ї Леоне для того щоб члени Ярді будучи зразу не поміченими змогли відкрити вогонь першими. Надалі Король Кортні зрадив Клода та тим самим стає союзником картелю, він відправив Клода на стоянку у Бредфорд Пойнт нацькувавши на нього групу терористів смертників. Надалі Ядрі стали поширювати наркотики SPANK виготовленими картелем на своїй території.

ЗовнішністьРедагувати

В GTA III вони одягнені в колишню військову форму, а в GTA LCS вони одягнені у футболку з написом K-JAH West, джинси та коричневі черевики. Вони розмовляють на суміші ямайської та англійської мови з використанням вуличного сленгу.

Випадкова вікі