FANDOM

ПЕРСОНАЖ
Шон Джонсон
SeanJohnson-1
Гра GTA: San Andreas
Повне ім'я Шон Джонсон
Також відомий, як Світ
Статус Живий
Стать Чоловіча
Дата народження 1966
Місце народження Ґентон, Лос Сантос
Національність Американець
Сім'я Неназваний батько ?
Беверлі Джонсон (мати)
Браян Джонсон (брат)
Карл Джонсон (брат)
Кендл Джонсон (сестра)
Зв'язки Банда Ґрув Стріт (Ватажок)
Карл Джонсон
Кендл Джонсон
Цезар Віалпандо
Великий Ведмідь
Транспорт Блакитний Greenwood
Озвучування Файзон Лав
"Ви повинні любити свій район, так як ви любите своїх друзяк, інакше ніщо ніколи не зміниться."
- Шон "Світ" Джонсон

Шон "Світ" Джонсон - персонаж в Grand Theft Auto: San Andreas. Шон є лідером Банди Ґрув Стріт, та старшим сином Беверлі Джонсон та відповідно, старшим братом Карла, Браяна та Кендл Джонсонів.

БіографіяРедагувати

Шон народився в сім’ї Беверлі Джонсон та безіменного батька в місті Лос Сантос. Він є найстаршою дитиною в сім’ї Джонсонів. Карл описував Шона як “людину з дому”, маючи на увазі, що вони майже не знали свого батька, тому Шон частково замінював його для Карла, Браяна та Кендл. Шон в доволі ранньому віці розпочав кримінальну діяльність, здійснюючи крадіжки, щоб підтримувати свою сім’ю.

До подій Grand Theft Auto: San AndreasРедагувати

1987-го року Світ стає лідером Банди Ґрув Стріт, пізніше до банди приєднуються вуличні друзі Шона, Райдер та Паротяг, а також його брати Карл та Браян. В тому ж році в результаті нещасного випадку гине Браяна Джонсон, в цьому Шон звинувачує Карла, котрий на момент вбивства Браяна був поруч з ним, але не зміг нічого зробити для його порятунку. Це призвело до того, що Карл покидає Лос Сантос, та переїжджає у Ліберті Сіті, а Банда Ґрув Стріт поступово втрачає свій вплив, програючи конкуруючим бандам Лос Сантосу. В якийсь момент після цього Шон переїзджає в будинок поряд з будинком де він провів своє дитинство.