FANDOM

ЗАВДАННЯ
Телефон 7
Phone-seven-1.png
Повідомлення на початку завдання
Гра Grand Theft Auto 1
Рівень Жахливий грабіж
Тип Основні завдання
Видавець завдання Пацан
Цілі завдання • Доберіться до пікапу в районі Гекенслеш
• Акуратно доберіться до Везувія
• Доберіться до гаражу Сеймура Рімера
• Доберіться до гаражу Божевільного Боба
• Поверніться до гаражу Сеймура Рімера
• Вбийте Сеймура Рімера
Винагорода • +35000 балів
• +1 Множник

Телефон 7 (англ. Phone 7) - завдання в грі Grand Theft Auto 1, присутнє на рівні Жахливий грабіж, що видається головному герою Пацаном, та доступне в другому телефоні (знизу) в районі Форт Закон, міста Ліберті Сіті.

ОписРедагувати

Пацан дізнався де знаходиться пікап з товаром Сонетті, головний герой має його викрасти. Проте виявилося, що це пастка, пікап начинений вибухівкою. Потрібно акуратно добратися до північно-західної частини району Гекенслеш, де людина Пацана, повинна знешкодити вибухівку. Після знешкодження потрібно дістатися до гаражу Сеймура Рімера в північно-східній частині району Гекенслеш, проте Рімер відмовляється приймати пікап. Тепер потрібно їхати до майстерні Божевільного Боба, щоб залишити в нього товар, а також скористатися його послугами, щоб підірвати Рімера. Після відвідин Божевільного Боба, потрібно повертатися назад до Рімера, щоб підірвати його гараж. Повернувшись до Сеймура, головний герой підриває його гараж. Проте Рімер залишається живим та в паніці пробує втекти. Для завершення завдання потрібно догнати та вбити Сеймура Рімера.

ВинагородаРедагувати

  • Гравець отримує +35000 балів та +1 множник за успішне виконання завдання.

Випадкова вікі