FANDOM

ЗАВДАННЯ
Телефон 1
Phone-first-1
Головний герой перед початком завдання
Гра Grand Theft Auto 1
Рівень Вибух Бандита
Тип Телефонне завдання
Видавець завдання Пацан
Місце знаходження Парк, Ліберті Сіті
Цілі завдання • Дістатися до автомобіля та доставити його до гаражу Дуллі
• Дістатися до телефону, та відповісти
• Забрати таксі та відвезти Джиммі до кабінету Пацана
Умови провалення завдання • Смерть Джиммі
• Смерть
• Арешт
Винагорода • +80000 балів
• +1 Множник
"Божевільний Джиммі залишив автомобіль у північно-східній частині району Парк. Знайди його до того, як це зроблять лягаві, - інакше помреш."
- Пацан до головного героя

Телефон 1 (англ. Phone 1) - завдання в грі Grand Theft Auto, присутнє на рівні Вибух Бандита, що видається головному герою Пацаном, та доступне у першому телефоні (зліва) у південній частині району Парк, міста Ліберті Сіті.

ОписРедагувати

Автомобіль залишений Божевільним ДжимміРедагувати

Пацан наказує головному герою забрати автомобіль з повією, котрий Божевільний Джиммі залишив у північно-східній частині району Парк та відвезти його до гаражу Дуллі, що знаходиться у західній частині району Парк. Проте це потрібно зробити швидше, ніж це зроблять поліція. Після цього головному герою потрібно встигнути добратися до телефону у західній частині району Парк, неподалік метро та відповісти на дзвінок від Джиммі.

Божевільний Джиммі грабує банкРедагувати

Через телефонний розмову з Джиммі, дізнаємося, що він планує пограбувати одне з відділень Національного резервного банку, що знаходиться у південній частині району Парк, тому йому потрібен водій. Потрібно їхати у провулок, що знаходиться у південно-східній частині району Острівне місто та забрати звідти таксі з фальшивими номерами. Після цього потрібно їхати до банку та підібрати Джиммі, котрого потрібно відвезти до кабінету Пацана, що знаходиться у південній частині району Острів Висоти.

ВинагородаРедагувати

  • Гравець отримує +80000 балів та +1 множник за успішне завершення завдання.

ГалереяРедагувати

ДрібниціРедагувати

  • Не хронологічно, це перше завдання в серії Grand Theft Auto.
  • Підібравши Джиммі біля банку, буде набагато менше ризику, якщо доїхати до найближчої фарбувальної майстерні у південно-західній частині району Парк, ніж прориватися через безліч поліцейських загонів до кабінету Пацана.
  • Якщо скористатися порадою вище, то може трапитися так, що таксі забарвиться в зелений колір.
  • По завершенні завдання Пацан пропонує головному герою разом випити по чашці кави.