FANDOM

Солод та Кендл(англ. Sweet & Kendl) - завдання у грі Grand Theft Auto: San Andreas, яка розпочинається відразу після завдання Паротяг. Гравцю не дають часу навіть моргнути(такий короткий момент між завданнями). Насправді попереднє завдання це просто ролик, але гра рахує його як завдання та навіть дає відсотки у проходженні гри.

Сюжет Редагувати

У цьому завданні ми переконаємося у тому, що банда Карла - у жалюгідному становищі. На кладовищі на вас нападуть Балласи, та підірвуть машину Паротяга, і нам доведеться з друзями тікати від ворогів на велосипедах. При цьому вони(вороги ред.), само собою, особливо відставати не будуть. Якщо почнете зволікати, потрапите під обстріл з автомобіля, який вас переслідує. Як і в попередньому завданні, краще ні в що не врізатися, оскільки впасти з велосипеда з такими навичками дуже просто. Зате перед ворогами на автомобілі є деяка перевага - велосипед куди більш повороткі і маневрений. Спочатку вам потрібно буде їхати за Солод, потім, після перегляду ролика, доведеться розділитися, і їхати вже за Райдером. По приїзду до притулку, Райдер розкритикує зовнішній вигляд Карла, і на цьому завдання буде закінченим.

Винагорода: Редагувати

Випадкова вікі