Викия

Рей Мачовскі

312статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться

ПЕРСОНАЖ
Рей Мачовскі
RayMachowski-GTAIII.png
Рей Мачовскі у 2001 році (GTA III).
Гра Grand Theft Auto III
Grand Theft Auto: Liberty City Stories
Повне ім'я Реймонд Мачовскі
Також відомий як М-р. Розумник
Статус живий
Стать чоловіча
Дата народження 1958 (43 роки)
Місце народження Ліберті-Сіті, Ліберті, США
Дім Стаунтон-Айленд, Ліберті-Сіті, Ліберті (раніше)
Маямі, Флорида
Національність американець-поляк
Сім'я Тереза Мачовскі (мати)
Неназваний батько
Зв'язки Поліція Ліберті-Сіті
Леон МакЕффрі (раніше)
Неназваний напарник (раніше)
Якудза
Асука Касен
Кендзі Касен
Клод
Зброя Пістолет
M16 (раніше)
Снайперська гвинтівка (раніше)
Вогнемет (раніше)
Гранатомет (раніше)
Транспорт Бежевий Cruiser
Броньований Patriot (раніше)
Бізнес Детектив поліції
Озвучування Роберт Лоджа (III)
Пітер Еппел (LCS)

Рей Мачовскі (англ. Ray Machowski) — головний персонаж Grand Theft Auto III та другорядний персонаж Grand Theft Auto: Liberty City Stories. Корумпований офіцер поліції, що працює інформатором на якудзу.

Біографія Редагувати

До подій ігор Редагувати

Народився у 1958[1] році в Ліберті-Сіті, штат Ліберті, США. Зростав з матір'ю Терезою та батьком. Приблизно у 1978-1984 роках приймав участь у бойових діях в Нікарагуа, де познайомився з Філом Кессіді[2]. Після армії записався до Департаменту поліції Ліберті-Сіті.

GTA Liberty City Stories Редагувати

На певному періоді служби, законослухняного полісмена Мачовскі приставляють в напарники до корумпованого офіцера Леона МакЕффрі, який намагається навчити Рея реальним справам та знайомить з членом сім'ї ЛеонеТоні Сіпріані.

Через деякий час, пропаганда МакЕффрі почала діяти і Рей стає працювати інформатором на Асуку та Кендзі Касен — лідерів якудзи. Встигає попрацювати з двома напарниками, яких нейтралізує з причин безпеки. За це Реєм починає цікавитися служба внутрішнього розслідування. Ближче до 2001 року, Рей отримує третього напарника.

Grand Theft Auto III Редагувати

Восени 2001, Рей знайомиться з Клодом, який доставив йому гроші від Асуки. Переймаючись за свою безпеку, він зустрічається з Клодом лише в громадському туалеті у Беллевіль-Парку. У цей час Леона МакЕффрі заарештовують за хабарництво. Для того, щоб зменшити покарання він починає здавати усіх, у тому числі й Рея, тому Рей наказує Клоду вбити МакЕффрі. Пізніше Рей просить допомогти Філу Кессіді дати відсіч колумбійському картелю, який почав нападати на його бізнес. Сам він допомогти не може, пояснюючи це своїм ніби-то радикулітом[3]. Після цього Рей просить Клода зібрати та знищити фотографії Дональда Лава з вечірки у морзі, які будуть перевозити до суду. Запідозривши, що його нинішній напарник — щур, Рей просить Клода вбити і його. Одразу ж виявляється, що Леон МакЕффрі не помер і сьогодні збирається дати показання в суді. Клод перехоплює швидку на шляху з лікарні та добиває скаліченого МакЕффрі.

Згодом Рей дізнається, що він знаходився під наглядом ЦРУ через зв'язки з якудзою та перешкоджання виробництва СПАНКу колумбійським картелем. За його голову назначається нагорода, тому він просить Клода доставити його до аеропорту. Там він дає Клоду ключі від своєї схованки у Ньюпорті на знак подяки та відлітає до Маямі.

Присутність у місіях Редагувати

Grand Theft Auto III Редагувати

GTA Liberty City Stories Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Леон МакЕффрі: Рей, тобі 40 років, а ти не маєш уяви, що відбувається насправді. (Місія Crazy '69', GTA Liberty City Stories).
  2. Рей Мачовскі: Мій старий армійський приятель веде бізнес в Рокфорді. Ми воювали в Нікарагуа, коли ця країна знала що робить. (Місія Arms Shortage, Grand Theft Auto III).
  3. Рей Мачовскі: Я б і сам пішов, але старечий радикуліт знову розігрався -кхе кхе- тож, еемммм, нехай щастить. (Місія Arms Shortage, Grand Theft Auto III).

Випадкова вікі