Викия

Правда

309статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Share

ПЕРСОНАЖ
Правда
Праведник знакомство.jpg
Правда під час знайомства з СіДжеєм.
Гра Grand Theft Auto: San Andreas
Також відомий як Правда
Статус живий
Стать чоловіча
Дім Ферма у Ліфі-Голлоу, округ Флінт, Сан-Андреас
Національність американець
Зв'язки Френк Тенпенні (раніше)
Карл Джонсон
Двейн
Джетро
Зіро
Меккер
Кент Пол
Транспорт Mothership Camper
Emperor
Combine Harvester
Walton
BF Injection
Джетпак (раніше)
Бізнес торгівля маріхуаною
Озвучування Пітер Фонда

Правда — персонаж GTA San Andreas. Правда водить справи з офіцером Френком Тенпенні. Саме він приводить Карла в Сан-Фієрро. Має фургон Mothership.

ПоявленняРедагувати

Вперше Карл зустрічає хіппі в його мотелі в Ейнджел-Пайн. До цього він телефонує Карлу і говорить не дуже розбірливою мовою. Перше завдання від нього - вкрасти комбайн із ферми (Місія: Body Harvest).Перед поїздкою в Сан-Фієрро вони обидва повинні спалити все конопляне поле, а потім збити кружляючий над ними поліцейський вертоліт (Місія: Are You Going To San Fierro?).

Правда майже не з'являється в місіях в Сан-Фієрро. Після кількох місій від Майка Торено Карл йде на покинуту ВПП в Verdant Meadows, де зустрічає Правду, а потім виконує два його завдання.

Цікаві фактиРедагувати

1. Його місце знаходження на карті позначається іконкою ТТ, яке є скороченням від The Truth. Найчастіше російськомовні чи україномовні гравці, що це буква П, хоча це і означатиме Правда.

2. У деяких місіях Карл не знаходить Правду, але той сам раптово з'являється, та й стежить.

3. У деяких місіях Правда згадує про НЛО в Сан-Андреасі, після того як він отримує зелену рідину в місії Green GooGreen Go, після чого на наступний день телефонує на радіо WCTR і каже, що тримав в руках іншопланетянина.

4. Під час однієї з розмов між Карлом і Правдою, коли той просить його допомогти втекти у Сан-Фієрро, він закінчує розмову вигуком "Я тебе не знаю! Хто це? Не треба сюди дзвонити! Я вішаю трубку!". Це посилання на фільм "Кримінальне чтиво", де Ленс говорить те ж саме.

5. "Are You Going To San Fierro?","Wear Flowers in Your Hair" - місії Правди, які є відсиланням до тексту знаменитого гімну руху хіппі: "If you"re going to San Francisco, be sure to wear some flowers in your hair" .

Галерея Редагувати

Випадкова вікі