FANDOM

ПОЖЕЖНИЙ ДЕПАРТАМЕНТ
Пожежний департамент
штату Сан Андреаса
FDSAlogo-GTASA
Гра Grand Theft Auto: San Andreas
Тип Пожежна безпека
Розташування Коммерс, Лос Сантос
Догерті, Сан Фієрро
Аеропорт Істер Бей, Сан Фієрро
Західний Редсендс, Лас Вентурас
Місце дії Округи: Боун, Ветстоун, Ред, Тієрра Робада, Флінт
Міста: Лос Сантос, Сан Фієрро, Лас Вентурас
Транспорт Fire Truck (1)
Fire Truck (2)
Raindance
Працівники Карл Джонсон (1992)

Пожежний департамент штату Сан Андреас - департамент відповідальний за пожежну безпеку на території штату Сан Андреас у грі Grand Theft Auto: San Andreas.

Пожежні станціїРедагувати

Департаменту підпорядковуються чотири пожежних станцій в штаті, три з яких розташовані в найбільших містах штату (Лос Сантос, Сан Фієрро, Лас Вентурас), та одна на території Міжнародного Аеропорту Істер Бей. Окрім розташування на території станцій пожежних машин, для гравця, дані станції в ігровому плані більше нічого не несуть. Конструкції пожежних станцій в грі не узгоджуються. З одного боку, пожежна станція Лос Сантос розміщена в будівлі без будь-яких розпізнавальних знаків, хоча пожежну машину можна знайти біля будівлі. Навпроти, пожежна станція Лас Вентурас представлена більш детально, є пронумерованою (напис на вивісці "Пожежна станція Лас Вентурас № 3"), та має номер адреси ("6254"), а також має свій власний слоган: "Оселя групи реагування на небезпечний матеріал".

Перелік пожежних станціїРедагувати

УніформаРедагувати

У той час як усі пожежні станції штату використовують одинакові пожежні машини (за винятком пожежної машини з драбиною), уніформа пожежників є унікальною для кожної станції.

  • Уніформа пожежника станції Лос Сантос складається з жовтого костюму з червоними та білими смугами (з написом "LSFD" на спині), та жовтого шолому з прозорими окулярами.
  • Уніформа пожежника станції Сан Фієрро складається з чорного костюму з червоними та білими смугами (з написом "SFFD" на спині), та чорного шолому з чорними окулярами.
  • Уніформа пожежника станції Лас Вентурас складається з жовтого костюму з жовтими та білими смугами (з написом "LVFD" на спині), та чорним шолом з чорними окулярами.

ТранспортРедагувати

На додаток до звичайних пожежних машин, оснащених водометом, існує варіант пожежної машини з нефункціональною драбиною. Варіант пожежної машини з драбиною грає ключову роль у фінальній місії гри. Традиційний варіант пожежної машини доступний біля всіх пожежних станцій, але варіант з драбиною можна знайти тільки в пожежній станції Сан Фієрро. Також на службі в департаменті є спеціальні гвинтокрили призначені для гасіння пожеж, а саме гвинтокрил Raindance. Проте, даний гвинтокрил не може використовуватись гравцем для виконання пожежних місій.