FANDOM

Ніко Беллік (англ. Niko Bellic, серб. Лат. Niko Belić, серб. Кир. Ніко Беліћ) - головний герой Grand Theft Auto IV, допоміжний персонаж в The Lost and Damned і The Ballad of Gay Tony. Згадується Лестером Хрестом і Патріком Макрері в Grand Theft Auto V. Гравець може вибрати Ніко Белліка як батька свого персонажа в Grand Theft Auto Online.

Ніко виріс в Югославії, де бився в югославських війнах. Пізніше працював на злочинні синдикати в якості найманого вбивці в Ліберті-Сіті. Після того, як Югославські війни закінчилися, головною метою в житті Ніко стало знайти і вбити одного з двох людей: Флоріана Кравіча або Дарко Бревіча - один з них зрадив його, і Ніко ледь не вбили. Ніко - молодший кузен Романа Белліка, син Міліков Беллік і дівер Меллорі Бардас.

  • Під час бесіди з Джейкобом він сказав, що перестав вважати свої дні народження після смерті друзів.

Улюблена радіостанція Ніко - Liberty Rock Radio 97.8.

Ніко - учасник бойових дій періоду розпаду Югославії. Достеменно невідомо, в якому саме конфлікті взяв участь Ніко. Найбільш ймовірно, що в Боснійської війни.

  • У Ніко був брат Джосеф, який загинув на війні.
  • «Ніко» перекладається з сербської мови як «Ніхто».
  • Імовірно Ніко з'явився на світло в Югославії (хоча точно про це в грі не йдеться). Він виріс в невеликому містечку в сучасній Сербії, неподалік від свого двоюрідного брата Романа.
  • У GTA V Патрік Макрері згадував, що Ніко допомагав йому в пограбуваннях в Ліберті-Сіті.
  • У GTA V у одного заміського будинку стоїть столик, на якому лежить плакат WANTED, а на плакаті зображений Ніко Беллік, але швидше за все це не пасхальне яйце, а просто декорація так як такий плакат на момент релізу GTA IV можна було зустріти в реальному світі. Це використовували Rockstar Games в цілях реклами гри.
  • Під час викрадень машин Ніко ніколи не б'є жінок, він їх просто викидає з машини. Те ж саме роблять Джонні Клебіца і Луїс Лопес.
  • Ніко Беллік - другий головний герой-слов'янин в серії GTA. Перший - Кивлов.
  • Ніко згадується Лестером в місії Rescue ULP до The Doomsday Heist в GTA Online.
  • Ніко згадується в одній серії серіалу "Мислити як злочинець". У ній говориться, що зниклої дитини звуть Ніко Беллік, на що агент Россі каже "Ніко Беллік - це ім'я головного героя GTA IV". Колеги дивляться на нього з недовірою, на що він відповідає: "Що? Я просто знаю".
  • Ніко можна побачити в телевізійній рекламі VIP Luxury Ringtones. У ній він одягнений в жовтий піджак з магазину Perseus, кепку з Russian Shop і білі сонцезахисні окуляри, які не були в фінальну версію гри.
  • Ніко має унікальні фрази при провалі місій, такі як "Fuck, Fuck, Fuck!" (Бл * ть! Бл * ть! Бл * ть!) І "Roman, I should have never read your fucking emails and stayed away!" (Роман, краще б я не читав твої е ** ські листи і тримався подалі!).