FANDOM

ЗБРОЯ
Ніж
Knife-GTA5-ingame
Ніж у GTA V
Пошкодження 15 (1 удар) (GTA V)
Вага Легка
З'являється у GTA: Vice City

GTA: San Andreas
GTA: Liberty City Stories
GTA: Vice City Stories
Grand Theft Auto IV
GTA IV: The Lost and Damned
GTA IV: The Ballad of Gay Tony
Grand Theft Auto V
Grand Theft Auto Online

Купується в Tooled Up (GTA VC)

Малюк Джейкоб (GTA IV)
Террі Торп (TLaD)
Армандо Торрес (TBoGT)
Ammu-Nation (GTA V)

Ніж, що має семідюймове двосічне зазубрене лезо з високовуглецевої сталі, має підвищену проникаючу здатність.
— Опис у GTA V.

Ніж — холодна зброя в іграх серії Grand Theft Auto.

Опис Редагувати

Ніж — це холодна зброя. Основною атакою є «замах», а альтернативною атакою можна перерізати горло (тільки в Grand Theft Auto: San Andreas). В Grand Theft Auto: San Andreas за допомогою ножа можна перерізати горло людині, не привертаючи до себе зайвої уваги. Деякі вуличні повії і бандити також озброєні ножем.

В Grand Theft Auto: San Andreas ніж використовується в багатьох місіях, таких як: «-05-0004Madd Dogg's Rhymes», «-05-0005Amphibious Assault», «-05-0006The Da Nang Thang», «-05-0007Dam and Blast» та «-05-0008Vertical Bird». Підійшовши до людини ззаду, можна перерізати йому горло, щоб уникнути виявлення, або якщо у гравця немає пістолета з глушником. Вбивство поліцейського за допомогою перерізання горла дасть тільки одну зірку розшуку.

В Grand Theft Auto IV ніж нагадує той ніж, який використовував Сильвестр Сталлоне у фільмі «Рембо: Перша кров 2». За своєю формою та розміром він схожий на ніж для виживання Buck-184 Buckmaster. Ніж можна придбати у Малюка Джейкоба за 100$. Так як в цій грі відсутня система тихих вбивств з Grand Theft Auto: San Andreas, потрібно нанести 5-6 ударів, щоб убити людину. Також це не збільшить рівень розшуку.

Багато гравців Grand Theft Auto IV віддають перевагу бейсбольній біті через її підвищену потужність, але швидкість атаки помітно зменшена в порівнянні з ножем. За допомогою ножа можливо вбити ціль, не отримавши пошкоджень.

Ніж в Grand Theft Auto V нічим не відрізняється від своєї версії в Grand Theft Auto IV, але завдяки системі скритності повернулася можливість вбивати противника зі спини.

Місцезнаходження Редагувати

Grand Theft Auto: Vice City Редагувати

  • Оушен-Біч — можна знайти на південному кінці мережі провулків, позаду магазину подарунків Avec Moi Holidays.
  • Клуб «Малібу» — на другому поверсі клубу, після проходження місії «-05-0015The Job».
  • Норт-Пойнт Молл — можна купити в «-05-0017Tooled Up» за 90$, розташованому на першому поверсі торгового центру.
  • Як і тесак, може бути упущений одним з трьох атакуючих шеф-кухарів в місії «-05-0020Back Alley Brawl», після того як Томмі Версетті вбиває найманого вбивцю, шеф-кухаря на ім'я Лео Тіл.

Grand Theft Auto: San Andreas Редагувати

Grand Theft Auto: Liberty City Stories Редагувати

Grand Theft Auto: Vice City Stories Редагувати

Grand Theft Auto IV Редагувати

Grand Theft Auto V Редагувати

Granf Theft Auto Online Редагувати

Цікаві факти Редагувати

  • Анімація безшумного вбивства ножем в GTA:San Andreas запозичена з гри Manhunt, де вважається найлегшою карою.

Галерея Редагувати

Іконки Редагувати