FANDOM

Історія Редагувати

Клод відданий своєю подругою Каталіна, коли вона стріляє в нього під час пограбування банку, залишивши його помирати. Він виживає і заарештований, але на шляху до ІТК, колумбійський картель засідки на конвой, щоб викрасти іншого ув'язненого, руйнуючи міст в процесі і ізолювати острів Портленд з інших частин Liberty City, і він і ще один ув'язнений на ім'я 8-Ball вдається втекти. З його новим Аллі, він врешті-решт утворює зв'язок з родиною Леоне, руйнуючи сусідні тріади і сім'ю Фореллі. Він дізнається, що Каталіна стала одним з лідерів колумбійського картелю, і в кінці кінців руйнує їх корабель наповнений отшлепать наркотиків. Проте, Сальваторе Леоне виріс параноїк і більше не довіряє легко, тому, коли Марія лежить і каже, що вона і Клод мають справу тільки в піку йому, він посилає Клода до його смерті, посадивши бомбу в автомобіль, який він замовив Клода взяти геть. Марія дізнається, і попереджає Клод якраз вчасно, і, разом з лідером Якудзи Асука Касен, вони залишають Портленд на човні на острів Стаунтон.

Portland

Для: Вісімки

Для: Луїджі Ґотереллі

Для: Джої Леоне

Для: Тоні Сипріані

Для: Сальваторе Леон

Для: Вісімки

Для: Сальваторе Леон

Staunton Island

Для: Асука Касен

Для: Кенджі Касен

Для: Рей Мачовскі

Для: Дональд Лав

Для: Рей Мачовскі

Для: Асука Касен

Для: Каталіна

Shoreside Vale

Телефонні завданняРедагувати

Король Кортні

Shoreside Vale

Ді-Айс

Додаткові завданняРедагувати

Випадкова вікі