Fandom

Меморіал Опозиції

686статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
Меморіал Опозиції
Oppo-memory-1.jpg
Загальний вигляд на Меморіал Опозиції
Тип Кладовище
Розташування

Гашбері, Сан Фієрро

Задіяно в місіях

-

Меморіал Опозиції - військове кладовище, котре знаходиться в районі Гашбері, Сан Фієрро, недалеко від магазину “Hippy Shopper”, а також Великоднє яйце в грі Grand Theft Auto: San Andreas.

ОписРедагувати

Oppo-memory-3.jpg

Один з ярусів

Кладовище складається з трьох ярусів, на котрих в цілому розміщено сімдесят дві могили. На підпорних стінах двох нижніх ярусів прикріплено бляшки з усіма іменами, котрі похоронені, або увічненні в цьому меморіалі (хоча вони занадто малі, щоб читати їх в грі). Переміщення між ярусами здійснюються за допомогою бокових сходів. Також на кожному ярусі висаджені дерева, та розміщенні лавки, на котрих можна побачити жителів Сан Фієрро. З цього можна припустити, що меморіал, є водночас, як культове місце так і як паркова зона.

Великоднє яйцеРедагувати

Oppo-memory-2.jpg

Могильна плита

На перший погляд Меморіал Опозиції, звичайне військове кладовище, але у ньому сховане Великоднє яйце. Якщо придивитись до могильних плит, то на кожній з них написано однаковий текст “RIP Opposition 1997-2004”. Це є прихованим посланням розробників гри, що означає, що гра Grand Theft Auto: San Andreas “вбила” конкуренцію в особі таких серій ігор як Driver та True Crime. Дати відносяться до випуску Grand Theft Auto в 1997-му році та Grand Theft Auto: San Andreas в 2004-му році.

Випадкова вікі