FANDOM

ЗАВДАННЯ
Кунташ
Counthash-mission-1
Повідомлення на початку завдання
Гра Grand Theft Auto 1
Рівень Вибух Бандита
Тип Транспортні завдання
Видавець завдання Пацан
Місце знаходження Форт Закону, Ліберті Сіті
Цілі завдання • Сядьте у Кунташ в районі Форт Закону
• Доберіться до станції в районі Шлехберґ
• Зайдіть в поїзд для встановлення вибухівки та швидко вийдіть з нього для підриву вибухівки
Винагорода • +50000 балів
• +1 Множник

Кунташ (англ. Counthash) - завдання в грі Grand Theft Auto 1, присутнє на рівні Вибух Бандита, що видається головному герою Пацаном, та доступне в автомобілі Кунташ, що знаходиться в західній частині району Шлехберґ, міста Ліберті Сіті.

ОписРедагувати

Пацану стає відомо, що Сонетті здійснює перевезення наркотиків за допомогою міської лінії метро. Тому він наказує головному герою підірвати поїзд з наркотиками Сонетті. Для цього потрібно взяти вибухівку та встановити її на вказаний поїзд, що зупиняється на станції в західній частині району Шлехберґ (в діалозі вказано станцію в південно-східній частині району Гернсі), після вибуху завдання буде рахуватися завершеним.

ВинагородаРедагувати

  • Гравець отримує +50000 балів та +1 множник за успішне виконання завдання.

ДрібниціРедагувати

  • Це завдання є відсутнім в версіях гри для приставок, що пояснюється відсутністю лінії метро, через їх графічні обмеження. Проте гравцеві на пейджер все одно буде надходити повідомлення про розташування Кунташ, незважаючи на його відсутність.
  • Може трапитися, що поїзд не прибуде на станцію, навіть якщо головний герой потрапляє туди відразу після отримання завдання. В цьому випадку, буде рахуватися проваленим.

Випадкова вікі