FANDOM

ЗБРОЯ
Кулаки
Fist-GTA5-ingame.png
Кулаки в GTA V
Пошкодження Мінімальні
З'являється у Всі ігри
"Коли під руками немає взагалі нічого, доводиться працювати кулаками."
- Опис з GTA V

Кулаки - «зброя», доступна в усіх іграх серії Grand Theft Auto.

Кулаки являють собою головну зброю для протагоніста; з кулаками він не буде привертати увагу в зонах, в яких заборонено носити зброю. Кулаками можна бити перехожих, не привертаючи увагу поліції. У деяких частинах Grand Theft Auto кулаки можна покращити кастетом, для нанесення більших пошкоджень.

При нападі з голими руками, є унікальні властивості: наприклад, можна виконати комбо, при якому головний герой буде використовувати інші удари, включаючи топтання або удар на рівні землі, якщо ворог лежить спокійно. В Grand Theft Auto: San Andreas, гравець може підвищувати урон від ударів, борючись і перемагаючи тренерів в спортзалі. В Grand Theft Auto: Vice City Stories включили нові удари, такі, як перелом шиї супротивника. В Grand Theft Auto IV боротьба стала більш реалістичною. У багатокористувацькому режимі GTA IV, GTA IV The Lost and Damned і GTA IV The Ballad of Gay Tony з'явилася можливість виконувати захоплення противника, відбирати його зброю і надалі використовувати її, як свою. Щоб зробити це, гравець повинен бути беззбройним і скритним, під час нападу треба швидко натиснути «Удар» (O для Playstation 3 або В для Xbox 360) або «Контратаку» (Δ для Playstation 3 або Y для Xbox 360). В GTA V кулаками можна безшумно оглушити ціль в режимі скритності, примітно, що механікою гри оглушення вважається за скритне вбивство.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі