FANDOM

ЗАВДАННЯ
Коссі
Cossie-mission-second-1
Повідомлення на початку завдання
Гра Grand Theft Auto 1
Рівень Жахливий грабіж
Тип Транспортні завдання
Видавець завдання Пацан
Місце знаходження Брікс, Ліберті Сіті
Цілі завдання • Сядьте у автомобіль Коссі, що знаходиться у районі Брікс
• Доберіться до автомобіля у центральній частині району Королі, та викрадіть його
• Відвезіть автомобіль до готелю у північно-східній частині району Теллбурґ
• Знайдіть блакитний автомобіль Бульдоґ Кебота у південно-східну частину району Есторія, та переслідуйте його
• Доберіться до автомобіля Італі у центральній частині району Гекенслеш
• Підірвіть будинок в котрому знаходиься Сонетті та його посіпаки
Винагорода • +150000 балів
• +1 Множник

Коссі (англ. Cossie) - завдання в грі Grand Theft Auto 1, присутнє на рівні Жахливий грабіж, що видається головному герою Пацаном, та доступне в автомобілі Коссі, що знаходиться в південно-східній частині району Брікс, міста Ліберті Сіті.

ОписРедагувати

Автомобіль ПацанаРедагувати

Ангели поцупили у Пацана автомобіль в котрому знаходиться відеокасети з записом його “особистого” відео. Потрібно негайно повернути все назад. Автомобіль знаходиться у центральній частині району Королі в оточенні Ангелів. Викравши автомобіль, потрібно відвезти його до готелю в північно-східній частині району Теллбурґ.

Знищення верхівки банди СонеттіРедагувати

Після повернення автомобіля, Пацану стало відомо, що Кебот повернувся у місто, та має зустрітися з Сонетті. Пацан хоче, щоб головний герой вбив їх усіх. Потрібно їхати у південно-східну частину району Есторія та знайти блакитний автомобіль Кебота, та сісти йому на хвіст. Кебот приведе головного героя до будинку, де знаходиться Сонетті разом з Джо та Едді, та приєднається до них. Після цього Пацан повідомить про місце розташування автомобіля начиненого вибухівкою. Потрібно їхати у центральну частину району Гекенслеш по вказаний автомобіль, та повернутися назад до будинку, щоб підірвати його. Після вибуху завдання буде рахуватися виконаним.

ВинагородаРедагувати

Гравець отримує +150000 балів та +1 множник за успішне завершення завдання.

ДрібниціРедагувати

  • Після того, як головний герой викрав автомобіль у Ангелів, Пацан через мобільний телефон запропонує разом переглянути повернене “приватне” відео.
  • Під час переслідування Кебота, можна підірвати його автомобіль, після чого завдання буде рахуватися пройденим, проте тоді Сонетті, Джо та Едді залишиться живим, а Пацан попросить надати йому та його хлопцям хороший урок.

Випадкова вікі