Викия

Клод

276статей у
цій вікі
Коментарі0
ПЕРСОНАЖ
Клод
Claude-GTA3.png
Клод в 2001 році (GTA III).
Гра Grand Theft Auto III
Grand Theft Auto: San Andreas
Grand Theft Auto Online
Повне ім'я Клод
Статус Живий
Стать Чоловіча
Дім Сан-Фієрро (раніше)
Ліберті-Сіті (детальніше)
Сім'я Каталіна (колишня дівчина)
Марія Латоре (дівчина) ?
Протагоніст GTA Online (дочка/син, опціонально)
Зв'язки Якудза
Худи Саусайда
Рей Мачовскі
Марія Латоре ?
Дональд Лав ?
Марті Чонкс
Каталіна (раніше)
Колумбійський картель (раніше)
Сім'я Леоне (раніше)
Дияволи (раніше)
Ярді Аптауна (раніше)
Транспорт Сірий ZR-350
Patriot (подарунок)
Yakuza Stinger
Бізнес Xoomer Garage (раніше)

Клод (англ. Claude) — протагоніст Grand Theft Auto III та другорядний персонаж Grand Theft Auto: San Andreas. За обидві гри не вимовляє ні слова.

Біографія Редагувати

До подій ігор Редагувати

Клод народився на східному узбережжі Сполучених Штатів. У юності став професійним нелегальним гонщиком. Після цього придбав занедбаний гараж у Догерті, Сан-Фієрро, де й мешкав до 1992 року.

Події GTA San Andreas Редагувати

Перегони з Карлом Джонсоном Редагувати

У 1992 він стає новим хлопцем Каталіни, після її розриву з Карлом Джонсоном. Після програшу у перегонах, Клод з Каталіною віддають документи на гараж замість машини Карлу, поясняючи це тим, що машина їм потрібна щоб переїхати у Ліберті-Сіті.

До подій GTA III Редагувати

Впродовж наступних дев'яти років, Клод з Каталіною подорожують Сполученими Штатами та займаються пограбуваннями та іншим криміналом (відомі пограбування банків у Техасі та Нью-Мехіко). На початку 2001 року нарешті прибувають до Ліберті-Сіті, де стають членами Колумбійського картелю.

Події GTA III Редагувати

Пограбування банку та ув'язнення Редагувати

У жовтні 2001 року, Клод разом з Каталіною, Міґелем та кількома іншими членами картелю влаштовують пограбування банку у Ліберті-Сіті. Перед самою втечею, Каталіна зраджує його вистрілюючи в нього, та залишає його помирати на місці злочину. Від смерті Клода рятує арешт поліцією. Як єдиний спійманий учасник пограбування, він визнається винним за усіма пунктами обвинувачень та засуджується до десяти років позбавлення волі. Невдовзі, арештованого Клода перевозять з Торрінгтона до Портленд-Вью. На мосту Каллахан, на поліцейський конвой здійснює напад Колумбійський картель, для того щоб захопити старого азіата, який знаходиться у тій же вантажівці, що і Клод. Користуючись можливістю, він та третій в'язень — Ейт-Болл, вирубають охоронника та звільняються. Картель за допомогою бомби підриває міст, у той час як Клод і Ейт-Болл беруть покинуту у метушні машину та прямують до укриття Ейт-Болла у Кварталі червоних ліхтарів.

Робота на сім'ю Леоне Редагувати

Після переодягання у звичайні речі, вони прямують до Luigi's Sex Club 7, де Ейт-Болл знайомить Клода з його першим роботодавцем — Луїджі Готереллі. Для перевірки він дає Клоду завдання забрати одну з його дівчат з лікарні та підкинути до клубу. Після чого наказує Клоду розібратися спочатку з наркоторговцем, а потім з двома сутенерами. У ході одного з доручень Луїджі, Клод знайомиться з Джої Леоне — сином дона сім'ї, що працює автомеханіком у своєму гаражі. Той також пропонує Клоду роботу: вбивство Майка Фореллі та Лі Чонга, викрадення інкасаторської машини, пограбування банка та інше. Також Джої знайомить Клода з іншим членом сім'ї Леоне — капо Тоні Сіпріані, який залучає того до війни з тріадами. За дорученнями Тоні, Клод знищує фургони пральні, вбиває трьох командирів тріад та підриває рибний завод. Упевнившись в лояльності та професіоналізмі Клода, на зустрічі з Джої та Луїджі, Тоні знайомить його з головою сім'ї — Сальваторе Леоне. Він починає використовувати в якості водія для своєї дружини Марії, а потім в якості кілера Кучерявого Боба, який зливав інформацію сім'ї картелю. Щоб остаточно отримати перевагу у війні з картелем, Сальваторе доручає Клоду (з допомогою Ейт-Болла) знищити вантажний корабель, який використовується як лабораторія для виготовлення СПАНКа.

У цей час Клод також виконує декілька доручень лідера Дияволів Ель Бурро: нелегальні перегони, вбивства членів ворожих банд, збір викрадених журналів. А також працює водієм для Марті Чонкса.

Характер Редагувати

Домівка Редагувати

Фото Назва Місцезнаходження Опис
PortlandIslandsafehouse-GTA3-exterior.jpg Безпечний будинок у Портленді Квартал червоних ліхтарів, Портленд, Ліберті-Сіті Однокімнатне укриття в одному з провулків району. Гараж на один автомобіль. Доступ до будинку дає Ейт-Болл після місії Give Me Liberty.
StauntonIslandsafehouse-GTA3-exterior.jpg Безпечний будинок на Стаунтон-Айленді Беллевіль Парк, Стаунтон-Айленд, Ліберті-Сіті Підземні склади у одному з хмарочосів в центрі острова. Гараж на два автомобіля. Доступ до будинку дає Асука Касен після місії Last Requests.
ShoresideValesafehouse-GTA3-exterior.jpg Безпечний будинок у Шорсайд-Вейлі Вічіта Ґарденс, Шорсайд-Вейл, Ліберті-Сіті Квартира в одній з десятиповерхівок. Гараж на три автомобіля. Доступ до будинку дає Дональд Лав після місії A Drop In The Ocean.

Присутність у місіях Редагувати

GTA III Редагувати

GTA San Andreas Редагувати

GTA Online Редагувати

Скоєні вбивства Редагувати

Підтвердженні Редагувати

  • Майк Фореллі — вбитий за наказом Джої Леоне за те, що сім'я Фореллі не платила борг.
  • Лі Чонг — вбитий за наказом Джої Леоне за продаж наркотиків під видом локшини.
  • Кучерявий Боб — вбитий за наказом Сальваторе Леоне за зливання інформації картелю.
  • Сальваторе Леоне — вбитий за наказом Асуки Касен у знак лояльності до якудзи.
  • Таннер — вбитий за наказом Асуки Касен за роботу на поліцію.
  • Леон МакЕффрі — вбитий за наказом Рея Мачовскі через наявність компромату на Рея.
  • Кендзі Касен — вбитий за наказом Дональда Лава для загострення війни між якудзою та картелем.
  • Каталіна — вбита за зраду та спробу вбивства під час пограбування банку.

Опціональні Редагувати

  • Карлос — може бути вбитий після того як він застрелить Марті Чонкса.
  • Чіко — може бути вбитий після продажу наркотиків Марії Латоре.
  • Брат Ді-Айса — може бути вбитий після бійки з Пурпурними дев'ятками.

Можливі Редагувати

  • Марія Латоре — можливо була вбита невдовзі після вбивства Каталіни.

Галерея Редагувати

Цікаві факти Редагувати

  • У Grand Theft Auto IV, у шафі квартири Плейбоя X можна знайти одяг, ідентичний Клоду (чорна куртка, зелені штани та сині кеди).

Випадкова вікі