Викия

Клод

312статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Share

ПЕРСОНАЖ
Клод
Claude-GTA3.png
Клод в 2001 році (GTA III).
Гра Grand Theft Auto III
Grand Theft Auto: San Andreas
Grand Theft Auto Online
Повне ім'я Клод
Статус Живий
Стать Чоловіча
Дім Сан-Фієрро (раніше)
Ліберті-Сіті (детальніше)
Сім'я Каталіна (колишня дівчина)
Марія Латоре (дівчина) ?
Протагоніст GTA Online (дочка/син, опціонально)
Зв'язки Якудза
Худи Саусайда
Рей Мачовскі
Марія Латоре ?
Дональд Лав ?
Марті Чонкс
Каталіна (раніше)
Колумбійський картель (раніше)
Сім'я Леоне (раніше)
Дияволи (раніше)
Ярді Аптауна (раніше)
Транспорт Сірий ZR-350
Patriot (подарунок)
Yakuza Stinger
Бізнес Xoomer Garage (раніше)

Клод (англ. Claude) — протагоніст Grand Theft Auto III та другорядний персонаж Grand Theft Auto: San Andreas. За обидві гри не вимовляє ні слова.

Біографія Редагувати

До подій ігор Редагувати

Клод народився на східному узбережжі Сполучених Штатів. У юності став професійним нелегальним гонщиком. Після цього придбав занедбаний гараж у Догерті, Сан-Фієрро, де й мешкав до 1992 року.

Події GTA San Andreas Редагувати

Перегони з Карлом Джонсоном Редагувати

У 1992 він стає новим хлопцем Каталіни, після її розриву з Карлом Джонсоном. Після програшу у перегонах, Клод з Каталіною віддають документи на гараж замість машини Карлу, поясняючи це тим, що машина їм потрібна щоб переїхати у Ліберті-Сіті.

До подій GTA III Редагувати

Впродовж наступних дев'яти років, Клод з Каталіною подорожують Сполученими Штатами та займаються пограбуваннями та іншим криміналом (відомі пограбування банків у Техасі та Нью-Мехіко). На початку 2001 року нарешті прибувають до Ліберті-Сіті, де стають членами Колумбійського картелю.

Події GTA III Редагувати

Пограбування банку та ув'язнення Редагувати

У жовтні 2001 року, Клод разом з Каталіною, Міґелем та кількома іншими членами картелю влаштовують пограбування банку у Ліберті-Сіті. Перед самою втечею, Каталіна зраджує його вистрілюючи в нього, та залишає його помирати на місці злочину. Від смерті Клода рятує арешт поліцією. Як єдиний спійманий учасник пограбування, він визнається винним за усіма пунктами обвинувачень та засуджується до десяти років позбавлення волі. Невдовзі, арештованого Клода перевозять з Торрінгтона до Портленд-Вью. На мосту Каллахан, на поліцейський конвой здійснює напад Колумбійський картель, для того щоб захопити старого азіата, який знаходиться у тій же вантажівці, що і Клод. Користуючись можливістю, він та третій в'язень — Ейт-Болл, вирубають охоронника та звільняються. Картель за допомогою бомби підриває міст, у той час як Клод і Ейт-Болл беруть покинуту у метушні машину та прямують до укриття Ейт-Болла у Кварталі червоних ліхтарів.

Робота на сім'ю Леоне Редагувати

Після переодягання у звичайні речі, вони прямують до Luigi's Sex Club 7, де Ейт-Болл знайомить Клода з його першим роботодавцем — Луїджі Готереллі. Для перевірки він дає Клоду завдання забрати одну з його дівчат з лікарні та підкинути до клубу. Після чого наказує Клоду розібратися спочатку з наркоторговцем, а потім з двома сутенерами. У ході одного з доручень Луїджі, Клод знайомиться з Джої Леоне — сином дона сім'ї, що працює автомеханіком у своєму гаражі. Той також пропонує Клоду роботу: вбивство Майка Фореллі та Лі Чонга, викрадення інкасаторської машини, пограбування банка та інше. Також Джої знайомить Клода з іншим членом сім'ї Леоне — капо Тоні Сіпріані, який залучає того до війни з тріадами. За дорученнями Тоні, Клод знищує фургони пральні, вбиває трьох командирів тріад та підриває рибний завод. Упевнившись в лояльності та професіоналізмі Клода, на зустрічі з Джої та Луїджі, Тоні знайомить його з головою сім'ї — Сальваторе Леоне. Він починає використовувати в якості водія для своєї дружини Марії, а потім в якості кілера Кучерявого Боба, який зливав інформацію сім'ї картелю. Щоб остаточно отримати перевагу у війні з картелем, Сальваторе доручає Клоду (з допомогою Ейт-Болла) знищити вантажний корабель, який використовується як лабораторія для виготовлення СПАНКа.

У цей час Клод також виконує декілька доручень лідера Дияволів Ель Бурро: нелегальні перегони, вбивства членів ворожих банд, збір викрадених журналів. А також працює водієм для Марті Чонкса.

Робота на якудзу Редагувати

Після знищення корабля, параноїдальний Сальваторе намагається вбити Клода за допомогою автомобіля з вибухівкою, проте дружина Сальваторе — Марія, вчасно встигає попередити про пастку та наказує прямувати до пірсу у Каллахен-Поїнт. Там вона знайомить Клода з лідером якудзи Асукою Касен, після чого всі вони прямують на катері до квартири Асуки у Ньюпорт, на Стаунтон-Айленд. З'ясовується, що причиною замаху Сальваторе стали ревнощі до Марії. Асука, в свою чергу, щоб впевнитись у лояльності Клода наказує йому вбити Сальваторе Леоне. Після цього Клод допомагає їй нейтралізувати агентів ФБР, репортера та копа під прикриттям. Також Асука знайомить Клода з корумпованим поліцейським Реєм Мачовскі та своїм братом Кендзі Касеном. Кендзі теж дає Клоду декілька доручень: звільнення члена якудзи з в'язниці, крадіжка декількох автомобілів, зрив угоди між картелем та ярді, збирання грошей за кришування та знищення наркоторговців ярді.

Інші роботодавці Редагувати

Детектив Рей Мачовскі, турбуючись про свою безпеку, зустрічається з Клодом лише у громадському туалеті у Беллевіль-Парку. Полісмен просить вбити його колишнього шефа, допомогти старому армійському другу розібратися з картелем, зібрати фотографії приватної вечірки Дональда Лава та знищити їх, а також вбити свого напарника. Зрештою, Реєм зацікавлюється ЦРУ, тому він просить Клода доставити його до аеропорту. На знак подяки, Мачовскі дарує Клоду броньований Patriot та зброю.

За допомогою таксофону, з Клодом також зв'язується лідер ярдіКороль Куртні. Він доручає Клоду декілька простих завдань: перегони по Стаунтон-Айленду, вбивство дияволів та крадіжка автомобілів трьох інших банд. Після цього Король Куртні просить забрати зі стоянки Esperanto, однак діставшись до машини, Клод опиняється у пастці спланованій Каталіною. До машини починають бігти наркомани-смертники, яких, в решті решт, знищує Клод.

Пізніше з Клодом зв'язується Дональд Лав, який дякує за вирішення проблеми з фотографіями. Він просить звільнити з рук картелю того самого старого азіата з яким перевозила Клода поліція. Після цього, Лав вирішує знизити ціни на нерухомість шляхом війни між угрупованнями, тому наказує Клоду, під виглядом картелю, вбити лідера якудзи Кендзі Касена. Клод також допомагає підібрати скинуті з літака у річку посилки, які дуже цікавлять поліцію. Однак після цього виявляється, що ці посилки були лише приманкою, а справжня знаходиться на іншому літаку. Прибувши до ангару, Клод з'ясовує, що адміністрація аеропорту вбита картелем, а фургон з посилкою поїхав до будівельного майданчика Panlantic. На будівництві, Клод вбиває членів картелю та підіймається на ліфті на верхні поверхи. Там він застає зненацька Каталіну та Міґеля з тією самою посилкою. Міґель віддає посилку Клоду, Каталіна стріляє у Міґеля та вистрибує у сміття. На майданчик приїжджає якудза, Асука починає катувати пораненого Міґеля, думаючи що картель стоїть за вбивством її брата. Клод повертає посилку Дональду Лаву. Той просить супроводити фургон, що перевозить старого азіата, до складу у Пайк-Крік. За складом починає слідкувати поліція і SWAT. Для успішної втечі старого азіата, Клод сідає за кермо фургона-приманки та відводить копів від складу. Після цього, Клод повертається до будівлі Love Media, проте не знаходить Дональда Лава у його пентхаусі.

У Шорсайд-Вейлі з Клодом також зв'язується Ді-Айс: лідер Червоних валетів угруповання Худи Саусайда. Він просить Клода допомогти йому у війні проти Пурпурових дев'яток.

Остання угода Редагувати

На будівельному майданчику Асука продовжує тортури над Міґелем, намагаючись дістати інформацію про плани Каталіни. Він розповідає, що Каталіна підготувала три загони для вбивства Клода. Асука наказує Клоду заманити ці загони у пастку, де на них будуть чекати люди якудза. Пізніше Міґель розповідає про ларьки з кавою, через які Каталіна організувала продаж СПАНКу. Клод знищує цей бізнес. До тортур над Міґелем приєднується Марія Латоре. Асука інформує Клода, що до аеропорту прибуде літак з вантажем СПАНКа, який він і підриває. Клод повертається на будівництво та бачить вбитих Асуку та Міґеля, а також записку від Каталіни, що вимагає викуп за Марію.

Прибувши до особняку картелю, Клода обшукують, забирають зброю та пропускають всередину. Там він віддає гроші Каталіні, після чого вона наказує члену картелю вбити Клода. Клод роззброює нападника, вбиває ще декількох членів картелю, сідає на джип та прямує за гелікоптером Каталіни на дамбу Кохрейн. Там, зустрівши важкий збройний опір з боку картелю, він усе ж таки пробивається до посадочного майданчика, з якого підбиває гелікоптер з Каталіною. Після чого підіймається з Марією по сходах нагору. Балаканина з Марією закінчується пострілом, роблячи загадку: вбив її Клод чи ні?

GTA Online Редагувати

Дана інформація не є складовою основного сюжету серії Grand Theft Auto.
Вона може суперечити іншим загальновідомим фактам, або просто бути нелогічною.

Власники колекційного видання Grand Theft Auto V можуть вибрати Клода як батька, при створенні протагоніста GTA Online. Ця можливість зроблена більш для візуалізації протагоніста, ніж для сюжету.

Фактично, Клод може бути батьком, якщо він зачав дитину до 1992 року, проте це ніяк не підтверджується. Окрім цього є декілька суперечних моментів:

  • Мінімальний вік протагоніста GTA Online — 18 років. Отже Клод може стати батьком у 1995 році, що неможливо зважаючи на ревнивий характер Каталіни.
  • Матір'ю протагоніста GTA Online може бути обрана Місті, з якою Клод не був знайом до подій GTA III.
  • Протагоніст GTA Online може бути у віці 30-40, хоча Клоду у 1992-му було приблизно 20 років.

Характер Редагувати

Домівка Редагувати

Фото Назва Місцезнаходження Опис
PortlandIslandsafehouse-GTA3-exterior.jpg Безпечний будинок у Портленді Квартал червоних ліхтарів, Портленд, Ліберті-Сіті Однокімнатне укриття в одному з провулків району. Гараж на один автомобіль. Доступ до будинку дає Ейт-Болл після місії Give Me Liberty.
StauntonIslandsafehouse-GTA3-exterior.jpg Безпечний будинок на Стаунтон-Айленді Беллевіль Парк, Стаунтон-Айленд, Ліберті-Сіті Підземні склади у одному з хмарочосів в центрі острова. Гараж на два автомобіля. Доступ до будинку дає Асука Касен після місії Last Requests.
ShoresideValesafehouse-GTA3-exterior.jpg Безпечний будинок у Шорсайд-Вейлі Вічіта Ґарденс, Шорсайд-Вейл, Ліберті-Сіті Квартира в одній з десятиповерхівок. Гараж на три автомобіля. Доступ до будинку дає Дональд Лав після місії A Drop In The Ocean.

Присутність у місіях Редагувати

GTA III Редагувати

GTA San Andreas Редагувати

GTA Online Редагувати

Скоєні вбивства Редагувати

Підтвердженні Редагувати

  • Майк Фореллі — вбитий за наказом Джої Леоне за те, що сім'я Фореллі не платила борг.
  • Лі Чонг — вбитий за наказом Джої Леоне за продаж наркотиків під видом локшини.
  • Кучерявий Боб — вбитий за наказом Сальваторе Леоне за зливання інформації картелю.
  • Сальваторе Леоне — вбитий за наказом Асуки Касен у знак лояльності до якудзи.
  • Таннер — вбитий за наказом Асуки Касен за роботу на поліцію.
  • Леон МакЕффрі — вбитий за наказом Рея Мачовскі через наявність компромату на Рея.
  • Кендзі Касен — вбитий за наказом Дональда Лава для загострення війни між якудзою та картелем.
  • Каталіна — вбита за зраду та спробу вбивства під час пограбування банку.

Опціональні Редагувати

  • Карлос — може бути вбитий після того як він застрелить Марті Чонкса.
  • Чіко — може бути вбитий після продажу наркотиків Марії Латоре.
  • Брат Ді-Айса — може бути вбитий після бійки з Пурпурними дев'ятками.

Можливі Редагувати

  • Марія Латоре — можливо була вбита невдовзі після вбивства Каталіни.

Галерея Редагувати

Цікаві факти Редагувати

  • У Grand Theft Auto IV, у шафі квартири Плейбоя X можна знайти одяг, ідентичний Клоду (чорна куртка, зелені штани та сині кеди).

Випадкова вікі