FANDOM

Кладовище в Лас Брухас
Las-brujas-cemetery-2
Загальний вигляд на кладовище
Тип Кладовище
Розташування

Лас Брухас, Округ Боун

Задіяно в місіях

High Noon

Кладовище в Лас Брухас - це кладовище, розташоване на східній околиці покинутого містечка Лас Брухас.

ОписРедагувати

Las-brujas-cemetery-1

Пам'ятник

Кладовище розташоване на східній околиці покинутого міста Лас Брухас в окрузі Боун, штат Сан Андреас. Це невелике кладовище містить шість надгробків, котрі ще не повністю занесло піском. Як і саме містечко, кладовище є покинутим, таким чином, надгробки знаходяться в занедбаному стані, більшість з них похилі, текст епітафій не можливо прочитати. Під шаром піску, можливо, знаходяться ще декілька захоронень. На кладовищі можна знайти букет квітів.

Поява в місіяхРедагувати

НеточностіРедагувати

Las-brujas-cemetery-3

Пуласкі втікає з кладовища

З фрагменту місії High Noon коли Карл переслідує офіцера Пуласкі, вони вибігають з території кладовища крізь головні ворота кладовища з цього можна зробити висновок, що тіло Ернандеса “спочило” на території кладовища, але якщо уважно проглянути попередні кадри відеоролику місії,
Las-brujas-cemetery-6

Могила Ернандеса

то Карл копаючи яму, та офіцери, перебували за межами кладовища, а саме біля паркану, про це також свідчить розміщення ями, про що можна пересвідчитись, повернувшись назад після виконання місії. Проте Ернандеса можна включити до похованих на кладовищі, в рахунок малої відстані поховання до загорожі кладовища, котру з часом засипле піском.

ПохованоРедагувати

ДрібниціРедагувати

  • Існує ігровий міф про появу примари на кладовищі в нічний час під час піщаної бурі.
  • На кладовищі можна знайти могилу Моріса Кейна, персонажа, який може бути обраним головним героєм у іграх Grand Theft Auto: London 1969 та Grand Theft Auto: London 1961.