Викия

Каталіна

313статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться

Попередження: дана стаття може розкривати інформацію про сюжет гри. Якщо ви не хочете спойлерів, негайно покиньте дану сторінку. 

ПЕРСОНАЖ
Каталіна
Catalina-GTAIII.png
.
Гра Grand Theft Auto III
Grand Theft Auto: San Andreas
Повне ім'я Каталіна
Також відомий як Курва
Скажена курва
Статус мертва
Стать жіноча
Дата смерті 2001
Дім Сховище, Ферн Рідж, округ Ред, Сан-Андреас
Особняк Картелю, Седар Грув, Шорсайд Вейл, Ліберті-Сіті
Національність мексикано-колумбійка
Сім'я Цезар Віалпандо (кузен)
Невідомий вітчим
Невідомий зведений брат
Карл Джонсон (колишній хлопець)
Клод (колишній хлопець)
Зв'язки Цезар Віалпандо
Карл Джонсон (раніше)
Клод (раніше)
Колумбійський картель
Міґель (раніше)
Кучерявий Боб
Ярді Аптауна
Пурпурні дев'ятки
Транспорт Buffalo
Sadler
Cartel Cruiser
Banshee
Helicopter
Бізнес продаж наркотиків
пограбування
Озвучування Сінтія Фаррелл

Каталіна - персонаж ігор серії Grand Theft Auto.

У GTA III вона головний антагоніст, лідер Колумбійського картелю, а в GTA San Andreas відіграє роль допоміжного героя. Тут вона скоює злочини в Red County.

До речі, Каталіна - кузина ватажка Varrios Los Aztecas Цезаря Віалпандо.

Її озвучує Синтія Фаррелл.

Історія герояРедагувати

1992 рікРедагувати

Каталіна має мексиканське і колумбійське коріння. Її улюблене заняття - організація пограбувань.

За рекомендацією свого кузена Цезаря Віалпандо вона знайомиться з Карлом Джонсоном. Зустріч відбулася в барі Welcome Pump у Dillimore, де Карл застав Каталіну за тим, як вона погрожувала ножем двом чоловікам. Каталіна змушує Карла вчинити з нею пограбування кількох підприємств у сільській місцевості. Каталіна також вирішує для себе, що вона тепер дівчина CJ " я, і загрожує вбити його, якщо він не погодиться.

Разом вони грабують автозаправку у Dillimore, банк Palomino Creek, букмекерську контору в Montgomery і магазин алкогольних напоїв у Blueberry. Через прагнення Карла як можна швидше знайти гроші, щоб врятувати брата Світа з тюремного ув'язнення "відносини" стають напруженими. І тоді Каталіна починає зустрічатися з Клодом. Разом вони беруть участь в гонках проти Карла, але перемагає той і виграє гараж в Сан-Фієро. А Каталіна з Клодом виїжджають у Ліберті-Сіті. Тим не менш, Каталіна продовжує дзвонити Карлу і розповідати про свої стосунки з Клодом, щоб просто познущатися.

2001 рікРедагувати

У 2001 році Каталіна також займалася криміналом. При пограбуванні банку вона підставила свого напарника Клода. Також відомо, що саме Каталіна викрала дружину Сальваторе Леоне - Марію, проте пізніше Клоду вдалося врятувати її. Після порятунку їм Марії, Клод підриває вертоліт, у якому намагається втекти Каталіна.

Випадкова вікі