FANDOM

Gallery144.jpg

Мініган - знаходится на Зоні 69

Зона 69 (англ. Area 69) — секретна воєна база в грі Grand Theft Auto: San Andreas, як являється віртуальним аналогом реально існуючої «Зоны 51», яка розміщена в США, штат Невада. На цій базі вивчають невідомі обьєкти і проводять секретні експеременти і дослідження . Зона 69 находиться в пустині на заході від Лас-Вентуреса і до півдня від закинутого аэродрома в Вердант-Медоус.

Опис Редагувати

Всередині бази знаходится лабораторії, бункер , ангари, ВПП и ракетна шахта. База охраняється багаточисленними солдатами армії, а також 4 установками SAM (зенітно-ракетний комплекс).

Зв"язані місії Редагувати

При спробі проникнення в заборонну зону поза місією «Black Project» головний герой отримує 5 зірок розшуку. У випадку порушення повітряного простору Зони на літаку, голікоптері або джетпаком установки SAM спробують збити повітряний транспорт (більш усього успішно, якщо не летіти на Hydra або Stuntplane). Радіус обстрілу установок SAM простягається трохи за межі заборонної зони, тому у Карла є можливість бути обстріляним без отримання зірок розшуку.

Проникнення Редагувати

Як проникнути у середину заборонної зони. Див. це :

Як проникнути у Зону 69.

Галерея Редагувати

Gallery142.jpg
20141207 101512.jpg

Випадкова вікі