FANDOM

Gallery144

Мініган - знаходится на Зоні 69

Зона 69 (англ. Area 69) — секретна воєнна база в грі Grand Theft Auto: San Andreas, яка є віртуальним аналогом реально існуючої «Зони 51», що розміщена в США, штат Невада. На цій базі вивчають невідомі об`єкти, проводять секретні експеременти і дослідження . Зона 69 знаходиться в пустелі на заході від Лас-Вентуреса і до півдня від закинутого аэродрома в Вердант-Медоус.

Опис Редагувати

Всередині бази знаходится лабораторії, бункер , ангари, ВПП и ракетна шахта. База охороняється багаточисленними солдатами армії, а також 4 установками SAM (зенітно-ракетний комплекс).

Зв`язані місії Редагувати

При спробі проникнення в заборонну зону поза місією «Black Project» головний герой отримує 5 зірок розшуку. У випадку порушення повітряного простору Зони на літаку, голікоптері або джетпаком установки SAM спробують збити повітряний транспорт (більш усього успішно, якщо не летіти на Hydra або Stuntplane). Радіус обстрілу установок SAM простягається трохи за межі заборонної зони, тому у Карла є можливість бути обстріляним без отримання зірок розшуку.

Галерея Редагувати

Gallery142
20141207 101512