FANDOM

Подія
Землетрус у штаті Сан Андреас
Earthquake-1.jpg
Зруйнований квартал у районі
Догерті, Сан Фієрро
Гра GTA: San Andreas
Тип Землетрус
Розташування штат Сан Андреас
Відбулось 1988
Наслідки Руйнування в районі
Догерті, Сан Фієрро

Землетрус в штаті Сан Андреас - подія, яка сталася незадовго до подій гри Grand Theft Auto: San Andreas.

ОписРедагувати

Earthquake-3.jpg

Руїни спричинені землетрусом

Штат Сан Андреас, як і його реальний прототип, штат Каліфорнія, страждає від випадкових землетрусів. Землетрус кілька разів згадується у новинах на радіостанціях. Це є причиною блокування мостів на початку гри, що не дозволяє гравцеві покинути Лос Сантос на початку гри.

РуйнуванняРедагувати

Earthquake-road.jpg

Залишки зруйнованої магістралі

У 1988-му році землетрусом спустошило район Догерті у Сан Фієрро. Було зруйновано цілі квартали та окремі будівлі, а також частину автомагістралі на сході Сан Фієрро.[1]

ВідбудуванняРедагувати

На період гри було збудовано нову магістраль, проте залишки зруйнованої магістралі залишились не прибраними. Також були відновлені постраждалі будинки, декотрі з них знаходяться на завершальній стадії відновлення.
Earthquake-2.jpg

Кінцева стадія відновлення постраждалого від землетрусу будинку

Проте найбільш постраждалий квартал де знаходяться покинута АЗС “Xoomer” з прилеглим гаражем, все ще залишається в процесі відновлення. Цим процесом займається компанія “Final Build Construction”. На території кварталу, все ще можна побачити залишки зруйнованих будинків, понівечене дорожнє полотно, та деформований ґрунт. На прикладі цього кварталу можна побачити реальні наслідки землетрусу у штаті Сан Андреас.

ПосиланняРедагувати

  1. Grand Theft Auto: San Andreas - City Guides (ПК Керівництво) p.34

Випадкова вікі