FANDOM

Подія
Землетрус у штаті Сан Андреас
Earthquake-1
Зруйнований квартал у районі
Догерті, Сан Фієрро
Гра GTA: San Andreas
Тип Землетрус
Розташування штат Сан Андреас
Відбулось 1988
Наслідки Руйнування в районі
Догерті, Сан Фієрро

Землетрус в штаті Сан Андреас - подія, яка сталася незадовго до подій гри Grand Theft Auto: San Andreas.

ОписРедагувати

Earthquake-3

Руїни спричинені землетрусом

Штат Сан Андреас, як і його реальний прототип, штат Каліфорнія, страждає від випадкових землетрусів. Землетрус кілька разів згадується у новинах на радіостанціях. Це є причиною блокування мостів на початку гри, що не дозволяє гравцеві покинути Лос Сантос на початку гри.

РуйнуванняРедагувати

Earthquake-road

Залишки зруйнованої магістралі

У 1988-му році землетрусом спустошило район Догерті у Сан Фієрро. Було зруйновано цілі квартали та окремі будівлі, а також частину автомагістралі на сході Сан Фієрро.[1]

ВідбудуванняРедагувати

На період гри було збудовано нову магістраль, проте залишки зруйнованої магістралі залишились не прибраними. Також були відновлені постраждалі будинки, декотрі з них знаходяться на завершальній стадії відновлення.
Earthquake-2

Кінцева стадія відновлення постраждалого від землетрусу будинку

Проте найбільш постраждалий квартал де знаходяться покинута АЗС “Xoomer” з прилеглим гаражем, все ще залишається в процесі відновлення. Цим процесом займається компанія “Final Build Construction”. На території кварталу, все ще можна побачити залишки зруйнованих будинків, понівечене дорожнє полотно, та деформований ґрунт. На прикладі цього кварталу можна побачити реальні наслідки землетрусу у штаті Сан Андреас.

ПосиланняРедагувати

  1. Grand Theft Auto: San Andreas - City Guides (ПК Керівництво) p.34