FANDOM

ЗАВДАННЯ
Життєвий
Mundano-mission-1
Повідомлення на початку завдання
Гра Grand Theft Auto 1
Рівень Жахливий грабіж
Тип Транспортні завдання
Видавець завдання Пацан
Місце знаходження Гекенслеш, Ліберті Сіті
Цілі завдання • Сядьте у автомобіль Життєвий
• Доберіться до автомобіля у південно-східній частині району Гекенслеш, та викрадіть його
• Відвезіть автомобіль до гаражу Коффі у північно-західній частині району Брікс
• Доберіться до Пабло та врятуйте його
• Захистіть Пабло на шляху до офісу
Винагорода • +125000 балів
• +1 Множник

Життєвий (італ. Mundano) - завдання в грі Grand Theft Auto 1, присутнє на рівні Жахливий грабіж, що видається головному герою Пацаном, та доступне в автомобілі Життєвий, що знаходиться у західній частині району Гекенслеш, міста Ліберті Сіті.

ОписРедагувати

Крадіжка товаруРедагувати

Пацан дізнався про автомобіль з наркотиками, що курсує по місту, а саме у південно-східній частині району Гекенслеш. Потрібно дістати цей товар, та відвезти його до гаражу Коффі, що знаходиться у південно-західній частині району Брікс.

Захист Пабло ВеркоттіРедагувати

Після доставки наркотиків Пацан повідомляє, що у південно-східній частині району Есторія, копами під прикриттям, було затримано Пабло Веркотті. Пацан наказує врятувати та супроводити його до офісу. Після того, як Пабло дістанеться до офісу, завдання буде рахуватися завершеним.

ВинагородаРедагувати

Гравець отримує +125000 балів та +1 множник за успішне завершення завдання.

ДрібниціРедагувати

  • При успішному виконанні завдання Пацан говорить, що йому погано від цього лайна, і тому йому потрібно полетіти десь в теплі місця, наприклад місто Вайс Сіті.
  • Якщо покинути автомобіль з наркотиками, то Пацан погрозить повиривати головному герою всі пальці.
  • Якщо дозволити Пабло загинути, то Пацан погрозить головному герою триматися від нього подалі, інакше він натягне йому сраку на пику.

Випадкова вікі