FANDOM

ЗАВДАННЯ
Жеребець
Stallion-mission-1.png
Повідомлення на початку завдання
Гра Grand Theft Auto 1
Рівень Жахливий грабіж
Тип Транспортні завдання
Видавець завдання Пацан
Місце знаходження Гекенслеш, Ліберті Сіті
Цілі завдання • Сядьте в автомобіль Жеребець
• Доберіться до автомобіля швидкої допомоги
• Їдьте до вказаної лікарні, та заберіть прокурора
• Відвезіть прокурора до мясного складу
• Доберіться до автомобіля 4x4, та обережно довезіть його до вказаного гаражу
Винагорода • +100000 балів
• +1 Множник

Жеребець (англ. Stallion) - завдання в грі Grand Theft Auto 1, присутнє на рівні Жахливий грабіж, що видається головному герою Пацаном, та доступне в автомобілі Жеребець, що знаходиться у південній частині району Гекенслеш, міста Ліберті Сіті.

ОписРедагувати

Окружний прокурорРедагувати

Пацан хоче поговорити з окружним прокурором, котрий лежить з врослим нігтем у лікарні, що знаходиться в західній частині району Іґлвуд. Для цього потрібно дістати автомобіль швидкої допомоги, що припаркований біля лікарні, що знаходиться в північній частині району Шлехберґ. Заволодівши автомобілем швидкої допомоги, їдемо до лікарні, де знаходиться прокурор, та відвозимо його до м'ясного складу Пацана.

Вибухонебезпечний автомобіль 4x4Редагувати

Поки Пацан буде “розмовляти” з прокурором, потрібно зробити для нього ще одну справу, а саме забрати з порту у західній частині району Есторія автомобіль 4x4 навантажений вибухівкою. Даний автомобіль потрібно доставити до гаражу в північно-східній частині району Острівне Місто, проте це слід зробити дуже обережно, так як Пацан попередить, що там стільки вибухівки, що вистачить, для того, щоб відправити зад головного героя на місяць, також варто звернути увагу на поліцію, яка неодмінно зацікавиться цим автомобілем, а особливо його вмістом. Після завершення доставки, стає відомо, що Пацан трохи “перестарався”, що призвело до смерті окружного прокурора.

ВинагородаРедагувати

Гравець отримує +100000 балів та +1 множник за успішне завершення завдання.

ДрібниціРедагувати

  • Якщо вийти з автомобіля швидкої допомоги перед тим як забрати прокурора, то Пацан попередить головного героя, що якщо він буде наїжджати на нього, то він його пришиє як останнього пса.
  • Якщо вийти з автомобіля швидкої допомоги після підбирання окружного прокурора, то він буде просити головного героя розв'язати та випустити його, за що обіцяє заплатити вдвічі більше, ніж йому платить Пацан.
  • Якщо розбити автомобіль з вибухівкою, то Пацан запитає головного героя, чи була в нього хоч колись один автомобіль, котрий він би не розбив.
  • В останньому повідомленні Пацан говорить, що тепер кожен прокурор в місті є більш мертвим чим Лінкольн.

Випадкова вікі