Викия

Додаткові місії у Grand Theft Auto V

307статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Share

Як і у попередніх іграх серії, у Grand Theft Auto V є додаткові місії, що не впливають на розвиток сюжету.

Додаткові місії, не пов'язані з сюжетом Редагувати

Для Майкла Редагувати

GTAV-Barry-Michael.png

Від Баррі Редагувати

  • Агітатор - Майкл: Баррі просить Майкла підписати петицію за легалізацію марихуани, і як аргумент пропонує йому покурити. Викуривши марихуану, в Майкла починаються галюцинації, з якими він бореться.
GTAV-Abigail-Michael.png

Від Ебігейл Матерс Редагувати

  • Смерть у воді: Ебігейл просить Майкла допомогти розкрити таємницю смерті її чоловіка, зібравши 30 уламків підводного човна, у якому він загинув.
  • Що на дні?: Майкл доповідає до Ебігейл, натякаючи на її причетність до смерті чоловіка, та вбиває її або залишає живою.
GTAV-Epsilon-Michael.png

Від Культу Епсилон Редагувати

  • Шукати правду: Майкл має заплатити культу $500.
  • Визнати правду: Майкл має заплатити культу $5,000.
  • Брати правду до уваги: Майкл має викрасти 5 машин та передати їх культу Епсилон.
  • Переслідувати правду: Майкл має знайти "неземні" об'єкти у Грейпсіді.
  • Нести правду в собі: Майкл має придбати та носити уніформу членів культу 10 днів поспіль.
  • Доносити правду: Майкл має пролетіти на літаку культу Епсилон до аеропорту Сенді-Шорз.
  • Виношувати правду: Майкл має пробігти 5 миль по пустелі Гранд-Сенора.
  • Забути правду: Майкл має заплатити культу $50,000 та супроводити конвой з грошима культу Епсилон. Майкл тікає з грошима, що він супроводжує, або привозить їх до місця призначення, де йому дарують трактор.
GTAV-MaryAnn-Michael.png

Від Мері-Ен Куїнн Редагувати

  • Бігати за собою - Майкл: Майкл має перемогти Мері-Ен Куїнн у імпровізованому триатлоні.

Для Тревора Редагувати

GTAV-Barry-Trevor.png

Від Баррі Редагувати

  • Агітатор - Тревор: Баррі просить Тревора підписати петицію за легалізацію марихуани, і як аргумент пропонує йому покурити. Викуривши марихуану, в Тревора починаються галюцинації, з якими він бореться.
GTAV-CivilBorderPatrol-Trevor.png

Від Громадської прикордонної служби Редагувати

  • Громадська прикордонна служба: Тревор має знайти та "знешкодити" двох мексиканських мігрантів.
  • Американська гостинність: Тревор має "знешкодити" ще трьох мексиканських мігрантів.
  • Історія про повстанців: Тревор має знищити Громадську прикордонну службу.
GTAV-Josh-Trevor.png

Від Джоша Бернштайна Редагувати

  • Додаткові збори: Тревор має знищити усі знаки "для продажу" конкуруючого рієлторського агентства.
  • Заключити угоду: Тревор має залякати директора конкуруючого рієлторського агентства.
  • Нереальна нерухомість: Тревор має спалити будинок Джоша.
  • Порушення умов угоди: Тревор має вбити або залишити живим Джоша та втекти від поліції.
GTAV-Cletus-Trevor.png

Від Клетуса Евінга Редагувати

  • Стрільба по мішенях: Тревор має виконати різні завдання зі стрільби, що йому дає Клетус.
  • Чесна гра: Тревор йде з Клетусом на полювання.
GTAV-MaryAnn-Trevor.png

Від Мері-Ен Куїнн Редагувати

  • Бігати за собою - Тревор: Тревор має перемогти Мері-Ен Куїнн у імпровізованому триатлоні.
GTAV-StrangersAndFreaks-Trevor-0.png

Від місіс Філліпс Редагувати

  • Місіс Філліпс: Тревор зустрічає свою матір вперше за останні роки. Вона просить його привезти їй ліків.
  • Браковані товари: Тревор привозить ліки, але не знаходить матері вдома.
GTAV-StrangersAndFreaks-Trevor-0.png

Від Мод Еклес Редагувати

  • Облігації: Мод пропонує Тревору можливість заробити, спіймавши або вбивши чотирьох злочинців:
    • Ральф Островські
    • Ларрі Тапер
    • Глен Сковіль
    • Кертіс Вівер
GTAV-Nigel-Trevor.png

Від Найджела Редагувати

  • Сувеніри з Вайнвуду: Найджел просить Тревора допомогти йому зібрати декілька сувенірів від різних знаменитостей Лос-Сантосу.
  • Сувеніри з Вайнвуду - Віллі: Тревор вибиває та краде золотий зуб Віллі.
  • Сувеніри з Вайнвуду - Тайлер: Тревор краде спідню білизну Тайлера Діксона.
  • Сувеніри з Вайнвуду - Керрі: Тревор краде нашийник собаки Керрі МакІнтош.
  • Сувеніри з Вайнвуду - Марк: Тревор краде клюшку для гольфу Марка Фостенбурга.
  • Сувеніри з Вайнвуду - Аль Ді Наполі: Тревор викрадає Аля Ді Наполі.
  • Сувеніри з Вайнвуду - Фінальний акт: Тревор відпускає або вбиває Аля Ді Наполі.
GTAV-Rampage-Trevor.png

Спалахи люті Редагувати

  • Спалах люті 1: Тревор має вбити 25 озброєних селюків протягом 2 хвилин.
  • Спалах люті 2: Тревор має вбити 30 різних представників банди Vagos протягом 2 хвилин.
  • Спалах люті 3: Тревор має вбити 30 різних представників банди Ballas протягом 2 хвилин.
  • Спалах люті 4: Тревор має вбити 35 військових протягом 3 хвилин.
  • Спалах люті 5: Тревор має вбити 20 хіпстерів протягом 2 хвилин.

Для Франкліна Редагувати

GTAV-Barry-Franklin.png

Від Баррі Редагувати

  • Агітатор - Франклін: Баррі просить Франкліна підписати петицію за легалізацію марихуани, і як аргумент пропонує йому покурити. Франклін пробує, та нічого не відбувається. Баррі тоді просить Франкліна допомогти підвезти 2 автомобілі з марихуаною, яку він хоче використати для проводження мітингу, до своєї квартири.
  • Агітатор - Вантаж: Франклін має привести фургон із запасами Баррі до його квартири.
  • Агітатор - Потяг: Франклін має привести неробочу машину із запасами Баррі до його квартири.
  • Агітатор - Мітинг: Франклін приходить на згаданий "мітинг", але нікого не знаходить. Баррі та його друзі самі викурили все, що привіз Франклін.
GTAV-Beverly-Franklin.png

Від Беверлі Хілтона Редагувати

  • Папараці: Франклін має допомогти Беверлі сфотографувати акторку Міранду Коуен, що їде у своєму лімузині та вбити конкурента Беверлі.
  • Папараці - Секс-відео: Франклін має зняти на відео, як акторка Поппі Мітчелл займається сексом зі своїм тренером, а потім втекти від неї та її розлюченої охорони.
  • Папараці - Партнерство: Беверлі просить Франкліна сфотографувати ще пару моментів із персонального життя зірок.
  • Папараці - Зрив: Франклін фотографує арешт п'яної Поппі Мітчелл.
  • Папараці - Принцеса: Франклін фотографує те, як англійська принцеса Джеорджина купляє марихуану у Міррор-Парк.
  • Папараці - Розв'язка: Франклін доповідає Беверлі, але той вже не зацікавлений в фотографіях Франкліна. Франклін вбиває його або залишає живим.
GTAV-Dom-Franklin.png

Від Дома Бізлі Редагувати

  • Оцінка риску: Франклін має стрибнути з парашутом на Гору Чіліад та перемогти Дома у перегонах на велосипеді після приземлення.
  • Виправданий риск: Франклін має виїхати з літака, що летить, на квадроциклі Blazer.
  • Цілеспрямований риск: Франклін має стрибнути з парашутом із хмарочосу Maze Bank у кабіну вантажівки Flatbed.
  • Неоцінений риск: Дом стрибає з дамби Land Act без парашуту. Франклін має можливість стрибнути за ним або відійти.
GTAV-MaryAnn-Franklin.png

Від Мері-Ен Куїнн Редагувати

  • Бігати за собою - Франклін: Франклін має перемогти Мері-Ен Куїнн у імпровізованому триатлоні.
GTAV-Tonya-Franklin.png

Від Тоні Вігінс Редагувати

  • Послуга: Франклін має відвезти полишену на стоянці машину на штрафмайданчик.
  • Ще одна послуга: Франклін має відвезти ще одну полишену на стоянці машину на штрафмайданчик.
  • І знову послуга: Франклін має відвезти полишену на залізничних коліях машину до автомайстерні.
  • Все ще послуги: Франклін має відвезти ще одну полишену на стоянці машину до автомайстерні.
  • Остання послуга: Франклін має відвезти полишену на місці ДТП машину до автомайстерні.
GTAV-Omega-Franklin.png

Від Омеги Редагувати

  • Десь там: Омега пропонує Франкліну знайти 50 уламків космічного корабля, що "нещодавно приземлився у Сан-Андреасі".
  • Останній рубіж: Франклін повертається та доповідає Омезі. Той дарує йому всюдихід Space Docker.
GTAV-StrangersAndFreaks-Franklin.png

Від Пітера Дрейфуса Редагувати

  • Кінозірка у Вайнвуді: Знайшовши 50 шматків листа, Франклін дізнається про таємницю вбивства Леонори Джонсон та вирушає до будинку Пітера. Там він має можливість вбити його або залишити живим.
GTAV-StrangersAndFreaks-Franklin.png

Від Хао Редагувати

  • Робота по змінах: Хао пропонує Франкліну взяти участь у вуличних перегонах по маршрутах:
    • Південний Лос-Сантос
    • Навколо міста
    • Аеропорт
    • Магістраль
    • Канали Веспуччі

Додаткові місії, пов'язані з сюжетом Редагувати

Для Майкла Редагувати

  • Добрий чоловік: Майкл рятує Аманду, яку спіймала поліція під час спроби магазинної крадіжки.
  • Виховання для початківців: Майкл рятує Джиммі, викраденого людьми, яких він нещодавно "тролив".
  • Турботливий батько: Майкл та Трейсі знаходять чоловіка, що слідкував за нею останні пару годин. Майкл вбиває його або залишає живим.

Випадкова вікі