FANDOM

ПЕРСОНАЖ
Деніз Робінсон
Gallery470
Деніз Робінсон у 1992-му році
Гра Grand Theft Auto: San Andreas
Повне ім'я Деніз Робінсон
Статус вибір гравця
Стать жіноча
Місце народження Ґентон, Лос Сантос, Сан Андреас
Дата смерті 1992 (вибір гравця)
Національність американка
Сім'я Три дитини
Карл Джонсон (хлопець)
Зв'язки Карл Джонсон
Сім'ї Грув-стріт
Лос-Сантос Вагос
Зброя Мікро-ПП
Транспорт Зелений Hustler
Озвучування Хізер Сіммс

Деніз Робінсон - другорядний персонаж в грі Grand Theft Auto: San Andreas, соратниця банди Grove Street Families, а також можлива дівчина Карла Джонсона.

Біографія Редагувати

Деніз Робінсон народилася і виросла в кримінальному районі міста Лос Сантос - Ґентон. За час проживання в цьому районі Деніз дізналася про Карла Джонсона і про його старшого брата Шона, провідних лідерах банди Сім'ї вулиці Грув. У якийсь момент Деніз Робінсон купила будинок у Гентоні, де через деякий час народила трьох дітей. Пізніше Деніз почала проводити час з членами банди Лос-Сантос Вагос, гангстерами зі Східного Лос-Сантоса, при цьому вважаючи, що це вельми небезпечно.

Зустріч з Карлом Редагувати

Вперше Карл Джонсон зустрічається з Деніз Робінсон, під час одного із завдань C.R.A.S.H.. Карл підпалить будинок Вагос, але несподівано почує крики дівчини і почне рятувати її. Врятувавши із пожежі дівчину, Карл запропонує відвезти її додому, на що Деніз дає згоду, потім біля дверей свого будинку Деніз запропонує Карлу повторно з нею зустрітися, щоб чудово провести час. Після цього Деніз Робінсон стає доступною для відносин з Карлом. Коли відносини з Карлом досягнуті 50%, Деніз подарує головному герою ключі від свого автомобіля Hustler, а при 100% відносинах дівчина подарує Карлу костюм сутенера.

Уподобання Деніз РобінсонРедагувати

Провівши все життя в простому районі Гентоні, Деніз Робінсон не має переваг до дорогих ресторанів і багатим районам міста, а воліє ресторани швидкого харчування або бар "Ten Green Bottles". Дівчина дуже любить танцювати і деколи просить головного героя звозити її в клуб. Деніз Робінсон любить свій район і попросить Карла покатати її по ньому, при цьому не заперечуючи про швидкість. У Деніз немає строгих переваг до зовнішнього вигляду головного героя.

Цікаві фактиРедагувати

  • Деніз - одна з двох дівчат у грі (друга - Міллі Перкінс), яка безповоротно кине вас, якщо відносини впали до мінімуму, не дивлячись на те, що ви врятували її від смерті (у той час як з іншими дівчатами ви просто знайомилися на вулиці ). Припинення зустрічей означає неможливість досягти бонусів, що надаються за прогрес у відносинах, якщо тільки гравець не встиг отримати їх раніше. Це не означає неможливість пройти гру повністю, так як для 100% достатньо просто познайомитися з дівчатами.
  • Деніз - єдина дівчина, яка любить стріляти з машин (це доводить той факт, що вона любить постріляти в членів банди Ballas).
  • Деніз каже, що мала трьох дітей, але віддала їх на усиновлення.
  • Незважаючи на те, що Деніз є союзником банди Grove Street Families, вона не носить зелений одяг. Замість цього вона носить чорний хустку на голові, светр з номером 88, білі кросівки і білі штани з заправленою лівою ногою.
  • Деніз їздить на темно-зеленому автомобілі "Hustler" з номером "HOMEGIRL".
  • Деніз виступає на Radio Los Santos, де каже, що зневірилося від уваги Карла.
  • У місії A Home in the Hills в особняку Медден Догга бігає перехожий, який має модель Деніз Робінсон. При його вбивстві з Деніз можна буде все-одно зустрічатися.
  • Якщо взяти фотоапарат і зняти Деніз, то вона помахає рукою в камеру.

Випадкова вікі