Викия

Деніз Робінсон

314статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться

ПЕРСОНАЖ
Деніз Робінсон
Gallery470.jpg
Деніз Робінсон в 1992 році.
Гра Grand Theft Auto: San Andreas
Повне ім'я Деніз Робінсон
Статус вибір гравця
Стать жіноча
Місце народження Гентон, Лос-Сантос, Сан-Андреас, США
Дата смерті 1992 (вибір гравця)
Дім Корти Гентона, Гентон, Лос-Сантос, Сан-Андреас (раніше)
Будинок у Гентоні, Лос-Сантос, Сан-Андреас
Національність американка
Сім'я Три дитини
Карл Джонсон (хлопець)
Зв'язки Карл Джонсон
Сім'ї Грув-стріт
Лос-Сантос Вагос
Зброя Мікро-ПП
Транспорт Зелений Hustler
Бізнес Проституція (можливо)
Озвучування Хізер Сіммс

Деніз Робінсон - другорядний персонаж в грі Grand Theft Auto: San Andreas, соратниця банди Grove Street Families, а також можлива дівчина Карла Джонсона.

Біографія Редагувати

Деніз Робінсон народилася і виросла в кримінальному районі Лос-Сантоса - Гентон. За час проживання в цьому районі Деніз дізналася про Карла Джонсона і про його старшого брата Шона, провідних лідерах банди Сім'ї вулиці Грув. У якийсь момент Деніз Робінсон купила будинок в Гентоні, де через деякий час народила трьох дітей. Пізніше Деніз почала проводити час з членами банди Лос-Сантос Вагос, гангстерами зі Східного Лос-Сантоса, при цьому вважаючи, що це вельми небезпечно.

Зустріч з Карлом Редагувати

Вперше Карл Джонсон зустрічається з Деніз Робінсон, під час одного із завдань C.R.A.S.H.. Карл підпалить будинок Вагос, але несподівано почує крики дівчини і почне рятувати її. Врятувавши із пожежі дівчину, Карл запропонує відвезти її додому, на що Деніз дає згоду, потім біля дверей свого будинку Деніз запропонує Карлу повторно з нею зустрітися, щоб чудово провести час. Після цього Деніз Робінсон стає доступною для відносин з Карлом. Коли відносини з Карлом досягнуті 50%, Деніз подарує головному герою ключі від свого автомобіля Hustler, а при 100% відносинах дівчина подарує Карлу костюм сутенера.

Уподобання Деніз РобінсонРедагувати

Провівши все життя в простому районі Гентоні, Деніз Робінсон не має переваг до дорогих ресторанів і багатим районам міста, а воліє ресторани швидкого харчування або бар "Ten Green Bottles". Дівчина дуже любить танцювати і деколи просить головного героя звозити її в клуб. Деніз Робінсон любить свій район і попросить Карла покатати її по ньому, при цьому не заперечуючи про швидкість. У Деніз немає строгих переваг до зовнішнього вигляду головного героя.

Цікаві фактиРедагувати

  • Деніз - одна з двох дівчат у грі (друга - Міллі Перкінс), яка безповоротно кине вас, якщо відносини впали до мінімуму, не дивлячись на те, що ви врятували її від смерті (у той час як з іншими дівчатами ви просто знайомилися на вулиці ). Припинення зустрічей означає неможливість досягти бонусів, що надаються за прогрес у відносинах, якщо тільки гравець не встиг отримати їх раніше. Це не означає неможливість пройти гру повністю, так як для 100% достатньо просто познайомитися з дівчатами.
  • Деніз - єдина дівчина, яка любить стріляти з машин (це доводить той факт, що вона любить постріляти в членів банди Ballas ).
  • Деніз каже, що мала трьох дітей, але віддала їх на усиновлення.
  • Незважаючи на те, що Деніз є союзником банди Grove Street Families, вона не носить зелений одяг. Замість цього вона носить чорний хустку на голові, светр з номером 88, білі кросівки і білі штани з заправленою лівою ногою.
  • Деніз їздить на темно-зеленому автомобілі "Hustler" з номером "HOMEGIRL".
  • Деніз виступає на Radio Los Santos, де каже, що зневірилося від уваги Карла.
  • У місії A Home in the Hills в особняку Медден Догга бігає перехожий, який має модель Деніз Робінсон. При його вбивстві з Деніз можна буде все-одно зустрічатися.
  • Якщо взяти фотоапарат і зняти Деніз, то вона помахає рукою в камеру.

Випадкова вікі