FANDOM

ПЕРСОНАЖ
Віслюк (GTA1)
ElBurro-GTA1-1
Гра Grand Theft Auto 1
Статус Залежить від головного героя
Стать Чоловіча
Національність Мексиканець
Транспорт Фургон кохання

Віслюк (ісп. El Burro) - персонаж в грі Grand Theft Auto 1.

БіографіяРедагувати

До подій Grand Theft AutoРедагувати

Віслюк є мексиканцем, можливо гомосексуалістом, котрий живе в районі Долина Так, місто Сан Андреас. Він веде війну з китайськими тріадами на чолі з Дядьком Фу та японською Якудзою, а також з бандою Пако.

Події Grand Theft AutoРедагувати

Війна з тріадами посилюється в 1997-му році, після невдалої спроби племінника Дядька Фу підірвати “Фургон Кохання” Віслюка. Після цього Віслюк видає головному герою такі завдання, як: знищення транспортних засобів якудзи, нарколабораторії, та вбивство Пако, Пепе, Джорджа, Хосе, Педро, Альфонсо, Родріґо та Майка Теллона. Після виконання цих завдань Віслюк обіцяє нагородити головного героя “особисто”.

ДрібниціРедагувати

  • В одному з секретних завдань головний герой має можливість вбити Віслюка, в той час як він знаходиться з візитом в місті Вайс Сіті, хоча це не являється обов’язковим.
  • Можливо Віслюк є гомосексуалістом, про що говорять його звернення до головного героя після завершення місій, а саме: "Ей, симпатичний хлопче! Ти дійсно зробив для мене роботу, чи ні? Зараз настав час, щоб з'ясувати, чому вони називають мене “віслюком”? Ха-ха! Я буде винагороджувати тебе особисто цього разу!", це трапляється навіть якщо гравець вибрав жіночого героя (Божену, Кеті, Міккі, або Ульріку).

Випадкова вікі