FANDOM

ЗАВДАННЯ
Відкриття 1
Opening-mission-1.png
Повідомлення на початку завдання
Гра Grand Theft Auto 1
Рівень Жахливий грабіж
Тип Основні завдання
Видавець завдання Пацан
Цілі завдання • Доберіться вчасно до телефону в районі Ардлер
• Доберіться вчасно до телефону в районі Есторія
• Доберіться вчасно до мосту в районі Острівне Місто
• Доберіться до червоного автомобіля Італі в районі Іґлвуд.
• Доставте Сашу в готель Сплендідо
Винагорода • +75000 балів
• +1 Множник

Відкриття 1 (англ. Opening Mission 1) - завдання в грі Grand Theft Auto 1, присутнє на рівні Жахливий грабіж, що видається головному герою Пацаном, та власне розпочинає даний рівень.

ОписРедагувати

Група викрадачів викрала Сашу. Пацан просить головного героя звільнити її. Для її порятунку потрібно відповісти на два телефонні дзвінки за відведений час. Перший телефон знаходиться в північно-західній частині району Ардлер, наступний в центральній частині району Есторія. Після цього потрібно швидко мчати до мосту в районі Острів Закон, щоб передати викуп одному з викрадачів. Після цього стане відомо, що Саша знаходиться в багажнику червоного автомобіля Італі, що знаходиться в східній частині району Острівне Місто. Для завершення завдання потрібно доставити Сашу в готель Сплендідо, що знаходиться в північній частині району Острівне місто.

ВинагородаРедагувати

  • Гравець отримує +75000 балів та +1 множник за успішне виконання завдання.

ДрібниціРедагувати

  • Мета цього завдання дуже схожа на сцену з фільму Брудний Гаррі, де герой Клінта Іствуда повинен відповісти на дзвінки певних таксофонів, щоб знайти місце перебування викрадених дівчат.
  • Якщо вийти з автомобіля з Сашею до приїзду в готель, то виявиться, що Саша є собакою Пацана. Також це підтверджується повідомленням при провалі завдання, де сказано, що Саша була врятована, завдяки тому, що хтось почув її гавкіт.

Випадкова вікі