Викия

Варріос Лос-Ацтекас (Всесвіт 3D)

307статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Share

Шукаєте банду з Grand Theft Auto V? Перегляньте відповідну статтю!
УГРУПОВАННЯ
Варріос Лос-Ацтекас (Всесвіт 3D)
Ацтеки (Всесвіт 3D).jpg
Ігри: GTA San Andreas
Розташування: Ель-Корона

Станція Юніті
Мала Мексика

Лідер: Цезар Віалпандо
Тип: Латиноамериканська вулична банда
Вороги: Ваґос

Баллас
Сан-Фієрро Ріфа

Зв'язки: Сім'ї

San Fierro Triads

Кольори: Бірюзовий
Транспорт: Hermes

Broadway

Зброя: Пістолет

Micro Uzi

Varrios Los Aztecas - банда, що складається з латиноамериканців (по всій видимості мексиканці), розташований в Південній і Центральній частині Лос-Сантоса.

ОписРедагувати

Це найменша за величиною банда в місті, однак, добре озброєна, мабуть тому, що в них краще всіх налагоджена торгівля зброєю. Ацтеки займають райони: Станція Юніті, Ель-Корона і Мала Мексика. Носять одяг з блакитними хустками, банданами, так як це їх символіка. Традиційно їздять на машинах класу лоурайдери.

ІсторіяРедагувати

Детальніше:  Війна між Вагосами і Ацтекасами

Банда була заснована в районі Ель-Корона, імовірно на початку 80-х. Невідомо, коли вона зіткнулася з іншими бандами, але швидше за все так само, десь у середині 80-х.

На момент гри Varrios Los Aztecas - найменша по велечині банда, яка веде активні бойові дії з бандою Вагос, а також конфліктує з бандою Сім'ї Грув-стріт. Але, незважаючи на це, лідер банди Цезар Віалпандо зустрічається з Кендл Джонсон, сестрою лідера банди Грув, Світа.

У грі GTA San Andreas гравця знайомлять з двома головними захопленнями Ацтеків: змаганнями лоурайдерів і нелегальними перегонами. Коли Сі-Джей, ще один брат Кендл, зустрівся з Цезарем, вони обговорювали їх відносини з Кендл. У підсумку він дозволяє Цезарю зустрічатися з Кендл, поки вона в безпеці.

Дружба між Сі-Джеєм і Цезарем починається з того моменту, коли Цезар відкриває Карлу очі на його друзів: Райдера і Біг Смоука. Після вигнання Сі-Джея з Лос-Сантоса і розпаду Сім'ї Грув-стріт Цезар допомагав йому в усьому: починаючи з кримінальних справ і закінчуючи фінансовою допомогою.

Після того, як містом стали заправляти Баллас і Вагос, банда Ацтеків також розпалася. Однак після повернення Цезаря і Сі-Джея з вигнання вони поставили на ноги і Сім'ї Грув-стріт, і Варріос Лос-Ацтекас. З тих пір банда продовжила свої кримінальні справи.

Цікаві фактиРедагувати

  • Колір цієї банди схожий з кольором банди Ріфа з Сан-Фіерро.
  • У грі є недоробка: незважаючи на те, що банди Grove Street і Los Aztecas по-сюжету дружать, але все одно стріляють один в одного.
  • У Бета-версії, як і всі банди, мали близько 3 додаткових скінів.
  • У Бета-версії Ацтеків можна було брати в команду.
  • У Бета-версії у Цезаря (Чезаре Віальпандо) було приблизно 2 місії пов'язані з Ацтекасами. Іноді проходячи повз Цезаря (у місіях) він може сказати: «Ей… А ти не забув де ми, чувак?»

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі