FANDOM

Вайнвудське кладовище
Cement-view
Загальний вигляд на кладовище
Тип Кладовище
Розташування

Вайнвуд, Лос Сантос

Задіяно в місіях

Солод та Кендл

Вайнвудське кладовище (англ. Vinewood Cemetery) - головне кладовище міста Лос Сантос, розміщене, як випливає з його назви, в районі Вайнвуд.

ОписРедагувати

Кладовище розташоване на бульварі Вайнвуд. Воно займає весь квартал, існує кілька шляхів, які зустрічаються в центрі, щоб наблизитися до різних могил. На кладовищі розміщені могили, склепи різних розмірів, пам'ятники-обеліски, колумбарій, фонтан на пересічені шляхів, адміністративні будівлі.

Події GTA: San AndreasРедагувати

Кладовище зустрічається в сюжеті кілька разів протягом всієї гри. Спочатку воно з'являється в місії “Світ та Кендл”, коли Солод, Кендл та Карл Джонсони оплакують смерть своєї матері Беверлі, з друзями родини Райдером та Паротягом, доки члени ворожої банди Баллас, не здійснюють на них напад. Наступний приїзд Карла до даного кладовища відбувається в місії Los Sepulcros. Карл вбиває там Кейна, котрий був присутній на похороні Малого Ласиці, котрого раніше теж убив Карл.

ГалереяРедагувати

ПохованняРедагувати

Поява в МісіяхРедагувати

ДрібниціРедагувати

  • У місії "Los Sepulcros" Солод називає район на якому розміщено дане кладовище, іспанською назвою "Los Sepulcros", що в перекладі означає “Могили”, але на карті даний район відноситься до Вайнвуду. Тому можна припустити, що на ранніх етапах розробки, цей район мав свою власну назву, а пізніше його поєднали з Вайнвудом.
  • В нічний час на кладовищі з'являються “примарні” графіті, котрі зникають в денний час. Це може бути як і великоднім яйцем, так і багом, або ж підказкою до чогось більшого.
  • Могила Маленької Ласиці, після його похоронів в місії "Los Sepulcros" залишається розритою та без труни. Те ж саме відбувається і з могилою Беверлі Джонсон.
  • В середині найбільшого склепу є декілька напіввідкритих гробів, на кришках котрих можна побачити телевізор та коробки з піци.