Викия

Вайнвудське кладовище

314статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться

Вайнвудське кладовище
Cement-view.jpg
Загальний вигляд на кладовище
Тип Кладовище
Розташування

Вайнвуд, Лос Сантос

Задіяно в місіях

Світ та Кендл

Кладовище Вайнвуд - головне кладовище Лос Сантосу, розміщене, як випливає з його назви, в районі Вайнвуд.

ОписРедагувати

Кладовище розташоване на бульварі Вайнвуд. Воно займає весь квартал, існує кілька шляхів, які зустрічаються в центрі, щоб наблизитися до різних могил. На кладовищі розміщені могили, склепи різних розмірів, пам'ятники-обеліски, колумбарій, фонтан на пересічені шляхів, адміністративні будівлі.

Події GTA: San AndreasРедагувати

Кладовище зустрічається в сюжеті кілька разів протягом всієї гри. Спочатку воно з'являється в місії “Світ та Кендл”, коли Світ, Кендл та Карл Джонсони оплакують смерть своєї матері Беверлі, з друзями родини Райдером та Паротягом, доки члени ворожої банди Баллас, не здійснюють на них напад. Наступний приїзд Карла до даного кладовища відбувається в місії “Los Sepulcros”. Карл вбиває там Кейна, котрий був присутній на похороні Маленької Куниці, котрого раніше теж убив Карл.

ГалереяРедагувати

ПохованняРедагувати

Поява в МісіяхРедагувати

ДрібниціРедагувати

  • У місії "Los Sepulcros" Світ називає район на якому розміщено дане кладовище, іспанською назвою "Los Sepulcros", що в перекладі означає “Могили”, але на карті даний район відноситься до Вайнвуду. Тому можна припустити, що на ранніх етапах розробки, цей район мав свою власну назву, а пізніше його поєднали з Вайнвудом.
  • В нічний час на кладовищі з'являються “примарні” графіті, котрі зникають в денний час. Це може бути як і великоднім яйцем, так і багом, або ж підказкою до чогось більшого.
  • Могила Маленької Куниці, після його похоронів в місії "Los Sepulcros" залишається розритою та без труни. Те ж саме відбувається і з могилою Беверлі Джонсон.
  • В середині найбільшого склепу є декілька напіввідкритих гробів, на кришках котрих можна побачити телевізор та коробки з піци.

Випадкова вікі