FANDOM

ПЕРСОНАЖ
Браян Джонсон
UnseenCharacter.png
Гра Grand Theft Auto: San Andreas (згадується)
Повне ім'я Браян Джонсон
Статус вбитий
Стать чоловіча
Місце народження Ґентон, Лос Сантос, Сан Андреас, США
Дата смерті 1987
Національність афроамериканець
Сім'я Беверлі Джонсон (мати)
Неназваний батько ?
Шон Джонсон (брат)
Карл Джонсон (брат)
Кендл Джонсон (сестра)
Зв'язки Сім'ї Грув-стріт

Браян Джонсон - померлий персонаж у серії Grand Theft Auto, котрий згадується у грі Grand Theft Auto: San Andreas.

ЖиттєписРедагувати

Раннє життяРедагувати

Браян є наймолодшою відомою дитиною Беверлі Джонсон та рідний брат Карла, Шона та Кендл. Можливо зовні був схожим на Карла, так як Еммет спочатку помилково прийняв Карла за Брайана, коли вони вперше зустрілися після повернення Карла в гетто. За словами Карла у флешбеках, вони з Брайаном були дуже близькими. Брайан був пов'язаний з сім'єю Гроув Стріт, але його роль у банді є невідомою. Брайан жив в будинку Джонсонів, разом з родиною, аж до своєї смерті.

СмертьРедагувати

Брайан помер в 1987-му році, причину його смерті в сюжеті не виявлено, хоча мається на увазі, що Карл був разом з Брайаном, але не намагався допомогти йому. Шон звинуватив Карла у смерті Брайана, в результаті чого Карл перебрався у місто Ліберті Сіті. Карл не був присутній на похоронах Брайана, що Шон підтверджує, кажучи: "Це ще один похорон від якого ти втік, Дурню. Так само, як із похорону Браяна."

Події GTA San AndreasРедагувати

Смерть Брайана грає важливу роль у відносинах Карл та Світа. У 1992-му році Карл повертається у місто Лос Сантос після того, як його мати, Беверлі, була убитою бандою Баллас. Він прибув на похорон з запізненням, через що Світ ще дужче сердився на Карла. Коли Карл та Світ прибули до Паротягового крекового палацу, то Світ хоче йти разом з СіДжеєм, але Карл говорить, що повинен піти туди сам, і що робить це заради Брайана, так як дозволив йому померти.

Випадкова вікі