FANDOM

ПЕРСОНАЖ
Брат Маркус
BrotherMarcus-1
Гра Grand Theft Auto 1
Повне ім'я Маркус
Також відомий, як Брат Маркус
Сестра Еліша
Статус Живий
Стать Чоловіча
Дата народження 30-го травня 1967-го року

Брат Маркус (англ. Brother Marcus), також відомий як Сестра Еліша (англ. Sister Elisha) - персонаж в грі Grand Theft Auto 1.

ЖиттєписРедагувати

Брат Маркус являється лідером банди Братство любові Армії Джа в місті Вайс Сіті. По слухам контролює більшу частину наркоторгівлі в місті. Разом зі своєю бандою протягом семи років веде війну з бандою Вавилон. Також Брат Маркус кожної суботньої ночі перевдягається в жіноче вбрання, та представляється, як Сестра Еліша, з чого можна зробити висновок, що Брат Маркус є трансвеститом. За Братом Маркусом значилися такі злочини, як:

  • терористичні дії;
  • напади;
  • пропаганда легких наркотиків;
  • шахрайство;
  • розкрадання;
  • наркоторгівля.

Події Grand Theft Auto 1Редагувати

Спочатку Брат Маркус наймає головного героя, для того, щоб вбити людину, використовуючи автомобільну бомбу та зупинити відвантаження кубинських наркотиків. Після цього, головний герой здобуває прихильність Брата Маркуса, та отримує більш серйозніші завдання. Під час цього конфлікт банди Брата Маркуса з бандою Вавилон посилюється, головний герой найнятий, щоб убити Веретеноподібного Джима. Після цього головний герой допомагає Братству взяти під свій контроль місто Вайс Сіті.