FANDOM

SouthBohan-GTA4-westwards

Бохан - житловий район у місті Ліберті Сіті розташований в північно-східній частині міста. Бохан це найменший район у місті Ліберті Сіті.

ХарактеристикаРедагувати

Бохан це бідний район, де діють банди Spanish Lords, Albanian Mob і сім'я Лупіселла. Бохан бідний район, де діють банди Lords іспанська, албанський Mob (тільки Little Bay), а також належить до сімейства Lupisella Ради (його члени не з'являються на вулицях). Більшість жителів є нижче середнього класу, але і є багато бездомних людей, які представляють більш низький клас. У будівництві переважають житлові будинки, а також промислові райони. Найбагатші поселення Fortside, Бульвар і північні сади, через які підземні лінії ЄС і CB (в Fortside станція знаходиться в Сан-Квентін Avenue). У північному сад не має розвинену промисловість, будівлі в основному житлові будинки. З цієї розрахункової дороги проходить Північний Expressway, який є важливим маршрутом зв'язку в районі. На Лівенворт-авеню поліцейську дільницю і лікарня, а пожежної станції Caterpillar Street, а на Coxsack Авеню в стрип-клубі The Triangle Club. Промислові зони, як правило, є промислові і Chase Point. У нічний час, на вулицях з'являються повії. Є багато більше, ніж в інших районах. Незважаючи на високий рівень злочинності поліція не намагається боротися з ним.

РайонуванняРедагувати

Важливі люди, що живуть в БоханРедагувати

Бізнес Редагувати

Транспорт Редагувати

RoadBohan
  • Транспорт на автомобілі
  • Водний транспорт
    Latest-0
  • Метро
Metro

Випадкова вікі