FANDOM

Безпечний будинок в Форт Карсоні
Fortcarson-sp1
Розміщення: Форт Карсон,
штат Сан Андреас
Тип житла:

Будинок (бюджетний)

Місткість гаражу:

Два місця

Вартість:

$30,000

Мешканці:

Карл Джонсон

Доступне після:

Yay Ka-Boom-Boom

Безпечний будинок в Форт Карсоні - це один з притулків, котрий може бути придбаний гравцем в грі Grand Theft Auto: San Andreas.

ОписРедагувати

Fortcarson-sp3

Розміщення

Даний будинок розташований в західній частині міста Форт Карсон. Це звичайний бюджетний будинок, як і інші будинки в сільській місцевості. В даній нерухомості є присутній гараж на два транспортних засоби. Також біля будинку є вихід на пристань, біля якої пришвартовано Speeder. Гравець може купити цей будинок після виконання місії Yay Ka-Boom-Boom за $30,000.

Інтер’єрРедагувати

Fortcarson-sp2

Пристань

Даний будинок використовує типовий інтер’єр бюджетних будинків, та є двокімнатним. Вітальня суміщена з кухнею в різних кутах найбільшої кімнати. В меншій кімнаті поєднано спальню та санвузол. В комірчині розміщено гардероб.
Angel-pine-2

Вітальня та кухня

В вітальні є дивани, столик з телевізором, стерео та камін. В кухонному кутку присутній гарнітур з мийкою, полиці та обідній столик з двома стільцями. В спальні є двомісне ліжко та стілець, санвузол являє собою унітаз, умивальник та тумбу під рушники розміщенні під однією з стін. Також на стінах вивішено велику кількість картин.

Випадкова вікі