Викия

Безпечний будинок в Диліморі

314статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться

Безпечний будинок в Диліморі
Dillimore-sp2.jpg
Розміщення: Дилімор,
Округа Червона,
штат Сан Андреас
Тип житла:

Будинок (середній клас)

Місткість гаражу:

Два автомобілі

Вартість:

$40,000

Мешканці:

Карл Джонсон

Доступне після:

Зелена Шабля

Безпечний будинок в Диліморі - це один з притулків, котрий може бути придбаний гравцем в грі Grand Theft Auto: San Andreas.

ОписРедагувати

Dillimore-sp1.jpg

Розташування

Даний будинок розташований в східній частині містечка Дилімор. Це будинок середнього класу в сільській місцевості. Будинок обгороджено парканом, є навіс, присутній гараж на два транспортних засоби. Гравець може придбати цей будинок після виконання місії Зелена шабля за $40,000.

НеточностіРедагувати

Попри те, що будинок зовнішнім виглядом відноситься до середнього класу, та виглядає більш ніж двокімнатним, у ньому використовується типовий двокімнатний інтер’єр бюджетних будинків, що поширені в сільській місцевості.

Інтер’єрРедагувати

Angel-pine-2.jpg

Вітальня та кухня

Вітальня суміщена з кухнею в різних кутах найбільшої кімнати. В меншій кімнаті поєднано спальню та санвузол. В комірчині розміщено гардероб. В вітальні є дивани, столик з телевізором, стерео та камін. В кухонному кутку присутній гарнітур з мийкою, полиці та обідній столик з двома стільцями. В спальні є двомісне ліжко та стілець, санвузол являє собою унітаз, умивальник та тумбу під рушники розміщенні під однією з стін. Також на стінах вивішено велику кількість картин.

ДрібниціРедагувати

Випадкова вікі